Slappedask søndag…

Søndag og farsdag jo!

Her har vi alle krasjlanda på sofaen, enten vi vil eller ikke i dag. Mille-mor er pjusk, har feber og vondt i halsen, så da er det bare å ta livet med ro. Akkurat nå så har han far sovna i putehavet, snuppeline ser film og jeg går til og fra og forsøker å gjøre noe fornuftig innimellom. Vi er ferdig med å få opp alle de nye dørene på kjøkkenet, men ennå så er det en del rydding igjen.

Siden det er farsdag så har jeg laget egg, bacon og pannekaker til hele hurven. I tillegg har Bjørn Erik fått en liten oppmerksomhet i form av et gavekort, nemlig et besøk på Brødrene Fevangs Barberstue. For akkurat nå går han kjekke hunken min og ser ut som en snillere versjon av Mullah Krekar, og det er lite “nice”. Skjegget vokser vilt, han insisterer på å ha helskjegg, men nå håper jeg en god gammaldags stuss, kan få litt orden på det. For han må jo ikke ble helt borte i all virrvarret…

Mille er som sagt for syk til å gjøre noe i dag, hun har faktisk sovnet hun også nå, så jeg tar nok turen aleine i stallen i dag også. Det er farsdag, men det er kanskje lov å håpe på deilig middag når jeg kommer tilbake igjen. Biffen vi skulle ha i går ble byttet ut med Grandis fordi vi var så seint hjemme, så kanskje jeg får den i dag? Det er lov å håpe.

Har dere hatt en fin helg så langt? Det håper jeg virkelig.

Skrives snart igjen, klem Nina

 

 

Instagram: nthorsen 
Facebook side: Nina Sprell Levende
Snapchat: ninasprell

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg