Deilig morgenstund…

God morgen ♥

I dag tar vi det altså litt med ro sånn på morrakvisten. Det er sjelden hverdagskost her i huset, så disse timene nytes til det fulle. Nabojenta og bestevenninnen Kaja har sovet over, og akkurat nå sitter de to enhjørningene mine ved siden av meg og spiller yndlingsspillet sitt “Skippo”. Til dere som er lei av “Uno”, så er altså dette spillet så inni hampen mye kjekkere. Det har lenge vært borte fra markedet, men nå har visstnok leverandørene blitt blidgjort igjen, så år blir det nok å finne under juletreet til flere av vennene våre.

Episode fire av NrK sin julekalender “Snøfall” endte i gråt på begge de fine jentene mine i dag. De er to veldig gode dyrevenner, så dagens utfall ble ikke akkurat så godt mottatt. Jeg har selvfølgelig forsikret dem om at det til slutt vil gå bra med både folk og fe, kremt, jeg får i alle fall håpe det, hvis ikke har jeg tatt en hvit løgn for husfredens skyld. NrK har virkelig klart det igjen, det her er virkelig god førjulsunderholdninge, hvis vi ser bort fra de litt triste i dag da. Stort sett sitter hele familien klistra til skjermen hver bidige dag, og nyter det vi ser mens vi pauser litt. 

Vi skal forsøke å komme oss ut av huset rett over tolv. Turen går til stallen hvor Kaja har forhesten Rose i dag, og vi skal selvfølgelig ta oss godt av vår Sol. Hun var forresten litt bøllete i går, stoppa litt opp for Mille, så i dag begynner jeg og varmer henne skikkelig opp før Mille overtar og avslutter på en god måte. Deretter kjøres jentene til Kongeparken hvor Bjørn Erik er på dugnad. Han får lov å ha med seg barna sine, så i dag har han plutselig fått seg en bonusjente ♥

Ønsker dere alle en koselig søndag!

Klem Nina

 

 

Instagram: nthorsen 
Facebook side: Nina Sprell Levende
Snapchat: ninasprell

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg