Det er godt å kjenne på tilhørighet igjen…

Ho, ho, ho!

Yes, jeg rakk innom dere i dag også, men når jeg tenker meg om så er nok de fleste av dere er “off” nett så seint på en lørdagskveld. Dere er helt sikkert enten ute på sprell, eller for lengst funnet go´kroken i sofaen. 

Selv har jeg kun vært hjemme de to siste timene, for i dag ble det seint besøk i stallen. Bjørn Erik og jeg var nemlig på julebord i går, og selv om vi tok det ganske så rolig, kjente jeg godt på kroppen at vi hadde vært ute. Jeg går stort sett rundt og smiler, men er absolutt ikke helt i tipptopp form for tiden. Blir derfor litt straffa ved å hangle ute nattestider, så i dag har ting gått tregt.

Det ble som sagt ikke så seint i går, eller jo vi tok jo ikke nattbussen hjem før etter to, men da hadde vi for lengst sluttet å pjalle. Det slår aldri feil det der, at når man endelig har “fri bar”, så er det plutselig ikke dagen for å slå ut håret skikkelig. Jeg hadde egentlig planlagt å bo på hotell, vi skulle virkelig kose oss, men vi har for mye å gjøre her hjemme, så det lureste var å utsette det til en annen gang.

Det var uansett veldig kjekt å få være med på “gamet” igjen, å bli invitert på juelbord. Det er rart det der, hvor fint det føles å kjenne på tilhørighet igjen. Det gjør noe med en, det kjennes godt, og jeg er så takknemlig for at Bjørn Erik har fått denne store muligheten…

Sjekk ut linselusa! Takket være henne, ble det fullstendig stopp på alkoholinntaket. Vi tre satte oss nemlig ned for å prate, glemte helt tiden, og plutselig var alt stengt…

Vel, egentlig burde jeg gå å legge meg, men jeg har et kjøkken som må ryddes og et par vaskemaskiner som må henges opp. Jeg kjenner litt på at venninnene mine er ute og spreller i kveld, helt sikkert sammen med hunken min, som er på julebord med gutta, men det er nok lurt å ta en liten “timeout” hvis jeg skal få unnagjort litt i morgen også.

Godt natt, kjære dere, sov godt ♥

 

Instagram: nthorsen 
Facebook side: Nina Sprell Levende
Snapchat: ninasprell

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg