Vil du ha julekort?

Hei igjen, dere ❤

Da har jeg fått avgårde fire runder med årets julekort. Jeg får en deilig indre ro av å sitte å putle med det der. For hvert kort som skrives, settes det automatsik av litt mimring om adressaten på konvolutten, og det føles godt. 

I hele 30 år har jeg gjennomført denne gode tradisjonen, og jeg angrer så på at jeg ikke har tatt vare på alle de “hjemmesnekra” motivene. Det har vært mye “lått og løye”, men de to siste åra har jeg roa det litt ned. Vi klarte å få med hele team Thorsen ganske så lenge, selv om gutta surna litt på slutten der, men nå er det altså snuppeline som for ta æren.

I år har jeg bestilt plenty av kort for å kunne nå ut til alle. For når jeg begynte å blogge for tre år siden, bestemte jeg meg for å sende til noen av dere lesere også. Først var tanken å sende til de ti første som ønsket dette, men når flere tok kontakt og fortalte at de aldri noensinne før hadde mottatt et julekort før, bestilte jeg flere. For en julehilsen varmer, og det er koselig å få gjøre en liten forskjell for noen.

Så send meg gjerne navnet ditt og adressen på mail ntho@ lyse.net, eller legg igjen en kommentar her på bloggen, så sender jeg så langt kortene rekker ❤

Fjorårets kort så nesten slik ut, og årets er vel noe i samme duren…

Klem Nina ❤

 

Instagram: nthorsen 
Facebook side: Nina Sprell Levende
Snapchat: ninasprell

12 kommentarer

Siste innlegg