Årets siste sprell!

Årets nest siste dag…

Jeg kan nok ikke skryte på meg at dagen for min del har vært så alt for lang, for i går ble det ufattelig seint før jeg fant senga. Jeg var på romjulsdisco hjemme hos bursdagsbarnet Gitte, og tenk det dere, endelig var det en åpning for meg å kunne delta også. 

Gitte har holdt denne tradisjonen ved like i en årrekke, men fordi jeg har hatt barn de siste 25 åra, har det vært umulig å prioritere fest i mellom jul og nyttår. I går var derimot han far veldig klar for en rolig kveld hjemme med minsten, så da slo jeg på stortromma og pynta meg og dro glad avsted.

Disco er jo så absolutt min greie. Det er da jeg liker meg best, gjerne kun med ett-minutters sanger, så vi kan komme oss gjennom så mange låter som mulig på kortest tid. Noen var kreative og hadde dressa seg opp med slengbukser, glitter og stas, men jeg tenkte som vanlig komfort og hadde ikledd meg den nye onepiecen min. Jeg aner altså ikke hvor mange jeg har av dem nå, men tror vi kan si at nå er det nok. 

Fest ble det i alle fall, og jeg er glad jeg ikke er i den kåken i dag for å rydde. For bursdagsbarnet er meget glad i å smelle konfetti, og det ble vel en 5-6 inn i nattetimene. Kaker, taler og sang ble det selvfølgelig også, en fin verdig feiring for vår kjære Gitte.

Vi har kveldsforing i stallen i dag, men snuppeline ringte nettopp og spurte om hun kunne få ri enda en hest. Hun har egentlig begynt å bli litt syk igjen, men jeg hørte på stemmen hennes at hun hadde det veldig bra. Så da setter jeg heller i gang med å lage hjemmelaga pizza til heile hurven. 

Håper dere alle har hatt en finfin dag, skrives mer i morgen, klem Nina

 

 

Instagram: nthorsen 
Facebook side: Nina Sprell Levende
Snapchat: ninasprell

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg