Jøss, året 2017 blir fargerikt!

Jada, klart jeg rekker en kort innom dere i dag også!

I skrivende stund sitter jeg med min kjære ved min side, og vi legger hodene i bløt så det jomer her, så året 2017 skal bli så spektakulært som mulig for oss alle. Det er ikke til å stikke under en stol at familien Thorsen lever for alle opplevelsene sine, at vi gang på gang er ute på sprell, og dette året ser jeg kommer til å ta av så det holder.

Barnslige meg har selvfølgelig for lengst begynt på min nye spreke gule kalender, og denne gangen kan dere tro jubelen gikk i taket når den dumpet ned i postkassen min. Det fulgte nemlig med noen helt herlige små stickers, fargeglade små hjerter, utropstegn, bannere, emojis, you name it, og etterhvert som vi får diverse avtaler i boks, sitter altså frøken Nina og klistrer og koser seg.

Å realisere drømmer er viktig, og jeg er altså så glad for at strukturerte meg (det må være lov å skryte litt) småsparer litt her og litt der, så det i år også blir myyye å glede seg til. Til nå er tre flybilletter allerede på plass, og nå som mamma har sagt ja til å stille opp som barnevakt og det faktisk klaffer for Hege-mor også (Miller er hos henne en gang i måneden), trenger jeg kun å konsentrer meg om at alle dyra får det tilsynet de trenger. Det er selvsagt en stor jobb i seg selv, for vi har jo som sagt en liten dyrehage, men jeg skal få det til.

Det som eventuelt kan true noen av de kjekke planene våre, er Bjørn Erik sin friske innsats (best å skrive det her, så han gir litt ekstra) på amerikansk fotball. Nå som vi jentene har funnet vår greie, så må jo selvfølgelig han også få leke videre. Han var på oppstartmøte med gjengen i dag, og formidlet:” at så lenge Nina fikk ha Ekstremsportveko si i fred på Voss i år også, så var han med på det meste”.

Så langt er det altså bestilt to London turer (takk gud for jentesparingen vår), og seinere går det visstnok også et fly med klissklass kjæresteparet til Barcelona. I tillegg er Trysilturen betalt, og kanskje ordner det seg med en Røldal-tur også. Ekstremsportveko er øverst på lista mi, i boks, 20 års jubileum og greier, og i tillegg blir det antagelig en ny øy-hopping på oss til Hellas. Konsertbilletter er også hanka inn, dog foreløpig til Mille sine favoritter Marcus og Martinus og godeste gale Justin Bieber, men jeg gleder meg stort jeg.

Så lenge man har så mye kjekt å se frem til innimellom slaga, er livet bærre lækkert dere, og guriland som jeg elsker å klistre stickers…

Tror neppe jeg får lokket med meg Bjørn Erik til å se “Hell on wheels” nå. Han er nok ganske klar for senga, siden han nettopp kom inn dørene her. Jeg tror derimot jeg må få meg en liten halvtime med TV-kos før jeg køyer. Satser på det!

Håper dere alle har hatt en finfin dag!

Kisskiss

 

Instagram: nthorsen 
Facebook side: Nina Sprell Levende
Snapchat: ninasprell

4 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg