Happy Friday, Superstars!

Endelig, helg dere!

Nå har jeg to lekende småjenter her ved siden av meg, snart klare for en gladhelg i sammen med hestene. Mille og Kaja spiller yndlingsspillet sitt Skipbo, og jeg må si jeg elsker å se de gjør det her, fremfor å ha nesa nede i mobilen. Det lager altså et lurveleven uten sidestykke, når de setter i gang med Musical.ly. Da mimes den samme sangsnurten om og om igjen til den sitter klistra, og da snakker vi kanskje sånn15-20 ganger med repetisjoner.

Jeg våkna opp ganske så hoven i ansiktet etter å ha tatt Pulslys (kommer eget innlegg om dette) i går, men det stopper meg ikke for å vise meg blant folk. Det hadde uansett ikke fungert i dag, for avtaleboka har vært fullstappa. Allerede klokka ni var jeg på vei ut dørene her hvor det ventet frokost på Kulturhuset med finingene Tonje og Vibecke, så var det MR av bakparten min i Sandnes, hårfjerning på Avea Klinikken, helge handling og til slutt kos hos venninnen min Andrea. Snille henne fresha meg opp med kule fletter igjen, så nå kan altså helgen bare komme.

Da drar vi jentene i stallen og koser oss der noen timer, mens gutta her hjemme legger beina på bordet og nyter stillheten.

Ønsker dere alle en superduper finfin helg!

Klemmer sendes i fleng, Nina

 

Instagram: nthorsen 
Facebook side: Nina Sprell Levende
Snapchat: ninasprell

4 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg