Dette blir en bra dag!

For en flott dag å våkne opp til!

Jeg elsker snø, og dessverre har vi måttet ventet helt til nå med å få de aller første centimeterne. Det er ikke rare greiene, men jeg kjenner jeg med en gang får lyst til å komme meg ut fort som svint. 

Siden nyttar har hele familien vært påpasselig med alt vi gafler i oss, ja kall det gjerne et “forsett”. Det er nok Bjørn Erik som satser hardest, han skal tross alt prestere på fotballbanen snart, mens vi andre, vi har kun kutta at snop og brus. Lørdag derimot er fråtsedag. Guuuuuud så deilig!

Akkurat nå sitter jeg og koser meg med mørk Toblerone, som faktisk har ligget i skapet siden midten av desember, for en bragd, ikke sant? Den er altså så nydelig og ikke minst mektig, så det tas kun en liten bit av gangen. Jeg nyter i lange drag, samtidig som jeg hører til Cindy Lauper sin gamle skive “She´s So Unusual”. For i kveld skal vi faktisk på god gammaldags fest. Stakkars Kjetil, han trodde nok kanskje ikke i utgangspunktet alle kunne komme, men akkurat nå har 39 stykker meldt sin ankomst. Det kommer til å bli trangt om plassen, men det speler ingen rolle. Vi får rompedanse i sofaen, så sant Kjetil spiller opp til dans som han pleier når han jobber. Til vanlig er han å finne som DJ på hurramegrundt puben Beverly, der vår Dennis også jobbet en gang, så det er kanskje en stor sjangs for at dette blir årets “hæla i taket” hjemme alene fest.

Jeg gleder meg i alle fall noe enormt til å ikle meg den nye lange kjolen min jeg fikk av Bjørn Erik til jul, og flakse avgårde med hanekammen og flettene mine…

 

  

Pelle skal også ut i kveld, så heldige Mille skal sove over hos nabobestis Kaja. De er allerede godt i gang i stallen, sammen med Kaja sin snille mamma, og jeg må innrømme at jeg nyter å ha en fridag her hjemme. Det er også godt å vite at jentene har en voksen rundt seg som passer litt på, for de kan til tider være nokså oppfinnsomme og finne på alt mellom himmel og jord. Vel, de gjør aldri noe galt, men har det med å svinse seg litt bort fra det de egentlig er der for å gjøre. Men, men, kose seg gjør de i alle fall, og Mille har allerede sendt meg bilder på at de er i rute. Først må de nemlig gjøre de kjedelige tingene, som å møkke og lage i stand høyposer, men etterpå kan de altså hanke inn premien med å stelle og ri. Det er mye å lære, masse ansvar, men gud så flinke de er!

Skal dere på noe sprell i dag da, eller skal dere nye lørdag og lade batteriene? Jeg ønsker dere alle uansett en fin lørdag, og vit at jeg setter utrolig stor pris på dere. 

Klem Nina

 

 

Instagram: nthorsen 
Facebook side: Nina Sprell Levende
Snapchat: ninasprell

6 kommentarer
    1. Det er altså en fryd å lese bloggen din, energien flommer fra den! 🙂
      Digger både energien og designet, dette var forfriskende! 🙂
      Kos deg med digg, og ha en flott Lørdagskveld! 🙂

    2. Dere har det så fint hjemme hos dere! Du er fantastisk nydelig og morsom, og jeg blir så inspirert av deg 😀 Du skriver ofte at du er heldig som har en så fin familie og gode venner, og det ser jeg, men de er søren meg heldig som har deg også! Nyt kvelden, kjære Ninasprellevende 😀

    3. Hanne: Jøss, det var snilt sagt av deg. Føler meg egentlig ikke så sprudlene for tiden, men jeg glimter til innimellom. Setter i alle fall stor pris på tilbakemeldingen, tusen takk <3

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg