Klart man heier på Ove Rocketroll, som gjør en stor forskjell for alle barna!

God kveld, fininger!

Jada, jada, jada, jeg veit jeg er skrekkelig seint ute igjen, men sånn er det bare. Var grytidlig oppe for å være i stallen tidlig for å få vår kjære Sol skodd, og etterpå gikk det bare slag i slag. Lista var lang som et vondt år med tur til Ortopediteknikk, syerske, Felleskjøpet, hestebutikken og en rekke små andre smågreier, men jeg kom nå i mål til slutt. I tillegg holder jeg på med en stor overraskelse, som trer i kraft i morgen, og jeg er altså nesten kvalm av spenning.

I går derimot, møttes vi en liten gjeng på Cafe Sting, vår favorittplass. Der møtte vi snille Ove Storland (Rocketroll), som hadde signering av den råe barneboken sin med CD, og hvor han i tillegg har fått blåst opp og brent alle illustrasjonene i boken over på aluminiumsplater. Hele tyve fargeglade bilder hang rundt om på veggene i den hjemmekoselige kafeen, og det beste dere, er hensikten og godheten bak hele opplegget.

Artisten Ove, alle barnas store helt her i område (vår 25 år gamle Dennis er også vokst opp med han). har nemlig et stort bankende hjerte for barna i Burma/Mayanmar. Inntektene fra bok- og bildesalg går til fysisk/psykisk utviklingshemmede og hjemløse, noe jeg synes er helt fantastisk, og selvfølgelig er vi alle med på å støtte det. Elsker slikt initiativ ❤


 

Nå må jeg gå å legge meg dere, for dagen i morgen, blir like lang. Tenk, hvis det faktisk går i orden, det jeg har som plan i morgen…gled dere ❤

God natt skatter, håper dagen har vært god, Nina

 

 

Instagram: nthorsen 
Facebook side: Nina Sprell Levende
Snapchat: ninasprell

2 kommentarer
    1. Jeg vokste opp med Ove og han gjør en forskjell uten tvil. Husker enda når han fulgte meg hjem fra korøvelsene fordi jeg var småredd i mørket .. 🙂🙂

    2. Ove Rocketroll har jeg ikke hørt om før, og jeg ser jo nå at det er mitt tap! Takk for innblikk, slike sjeler trengs det flere av 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg