Igjen kom Kaja oss til unnsetning ❤

I am back!

Tenk, jeg har hatt to dagers bloggpause, og det dere, har faktisk aldri skjedd siden jeg startet opp for aller første gang i august 2013. Det er ingen spesiell grunn for dette “gappet”, for notatblokka mi er full av temaer som snart må ned på papiret og ut til dere, men jeg lot meg altså rive med, og dulla meg inn med det å bare være kjæreste.

Vi hadde som sagt både barne- og hestefri denne helgen, samtidig som vi for en gang skyld ikke hadde lovet oss bort på noe. Så uvanlig og rart, men etterhvert også ganske så nice. Forutenom en liten shoppingrunde med Pelle på lørdag, og selvfølgelig noen gode turer med hundene, handlet dagen kun om Bjørn Erik og meg, god mat, masse snop, Pepsi Max og en haug spennende filmer.

Lørdagen kom og gikk, og plutselig var det søndag og Mille var hjemme igjen. Hun var derimot veldig opptatt av “den store snakkissen” de siste dagene, nemlig premieren på filmen “Sammen om drømmen” med Marcus og Martinus. “Alle andre” skulle se den denne helgen, og for å være helt ærlig så kjente jeg litt på at hun ikke ble bedt med for å se den. Igjen er jeg sjeleglad for at hun ikke ennå har fått lov å ha Snapchat, for historikken viste faktisk at “alle andre” var i byen og så filmen. Derfor tok Bjørn Erik og jeg raskt valget om å gå å se den med henne. Kanskje ikke så kult å oppleve dette med mamma og pappa, men det var nå bedre det, enn å komme på skolen uten å kunne henge med på all snakkingen.

Vi ble derimot belønnet med et besøk av nabojente vår, Kaja igjen. Hun kom oss til unnsetning, og reddet hele situasjonen. Pappaen fikk være hjemme, og venninnene gledet seg vilt til bybesøket. Planen min , var å ta meg en blund under selve filmen, for jeg må innrømme at jeg har lite til over for dette hysteriet, men der tok jeg skammelig feil. Filmen var gullgod. Varm og fin, og hele tre ganger rant tårene over av følelser for det som skjedde på lerret. Fikk både ører og øyne opp den fine lille familien, og jeg gleder meg masse til å gå på konsert med gutta i mars. Marcus og Martinus smeltet hjertet mitt totalt, og pappaen…wow for en herlig mann…

Nå gikk Bjørn Erik akkurat ut dørene her, han skal offshore et par dager, og vi jentene tenkte vi skulle introdusere den nye hunden vår for Sol i stallen. Pippi blir hjemme for en gangs skyld med Pelle, og jeg tenker det skal bli litt godt, for det er helt klart uvant å dele meg med en annen. Det tar på å krangle om fanget, selv om jeg gang på gang “sier” til dem at det er mer enn nok plass til begge.

Håper dere alle har hatt en fin start på uken, og at helgen var god mot dere. Kanskje dere også synes det var litt godt å ha en pause fra hun derre “Sprell Levende”?

Ønsker dere i alle fall en riktig god middag, skrives mer i morgen, klem Nina
 

 

Instagram: nthorsen 
Facebook side: Nina Sprell Levende
Snapchat: ninasprell

4 kommentarer
    1. Blir ikke lei av deg Nina🙏🏻🎉😃Alltid kjekt å lese bloggen din 😃👏🏼👍🏻

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg