Klart jeg også kan!

Helluuu, dere!

Me:”Er det noen hjemme?!” Mille:”Jaaa!” Me:”Kan du være fotograf for meg?” Mille etter lang pause:”Oki…”

Heseblesende kom jeg inn dørene her for noen få minutter siden, og siden vi skal på farta igjen om en liten time, trengte jeg noe raskt “stoff” til dagens innlegg. Det ligger litt langt inne å gjøre som de profilerte motebloggerne å fronte “Dagens Outfit”, jeg er nemlig alt for urutinert på de greiene der og finner meg ikke helt til rette foran kameraet. Jeg har ingen “clue” på hva som er trendy eller ei, og eier på ingen måte “min egen stil”, men jeg veit jo hva jeg foretrekker…i alle fall sånn nogenlunde.

Regel nummer en, er “komfort”. Alt bør helst være lett og ledig, stort og gjerne baggy. Til tider ser jeg jo at det er lite flatterende, men jeg kan ikke fordra å ha tettsittende klær. Vel, en kjole med utringning kan jeg til nød fjonge meg opp i en gang i blant, men da kreves det push ups og hold-in til tusen. Ofte blir jeg da gåen i skuldre og rygg før jeg i det hele tatt har starta på kvelden festligheter, og angrer gang på gang det “distrige” valget.

Når jeg derimot kommer over akkurat “DET” plagget, kan ingenting stoppe meg. Da ber jeg til høyere makter om at prislappen er innafor normalen, så jeg kan nyte det i fulle drag. Jeg kan nemlig ikke fordra når klær koster skjorta, og det bør så absolutt ikke krype oppunder tusenlappen, for da hender det at samvittigheten gnager så inni hampen mye, at jeg etterhvert misliker hele sulamitten.

Jaja, så blir dette altså et sånt “Dagens Outfit” innlegg allikevel. Jeg må derimot skuffe dere når det kommer til både bakgrunn og positurer, men plagget derimot, er helt rått. Med en gang jeg så at min kjære kommende svigerdatter Kristin lanserte lekkerbisken i butikken sin, heiv jeg meg på nettet, for herligheten måtte bli min. Leopard “hettegenserkjolen”, falt jeg altså bokstavelig pladask for. Jeg er egentlig litt måteholden til dyremønstre, du finner ikke så veldig mye av det i skapet mitt, men denne var helt “stonning”. “Kjempedigg”, står den beskrevet som, og det dere, kan jeg garantere er helt sant!

Til neste år er jeg halvveis til de 100, men tror neppe det vil endre klesvalgene mine med det føste…

 

Leopard Sweat Dress by StyleConnection

Nå skal jeg derimot kle meg om til dagens stallbesøk og deretter kjøre Mille til en av stalljentene vi ikke har truffet på lenge. Hun skadet seg i kneet for flere måneder siden, og vi savner den fine jenta som har vært så uheldig i det siste. Så mens jeg tar dagens økt med Sol, drar Mille på besøk, og på hjemveien plukker jeg henne opp igjen. Tipper de små tuppene har mye å ta igjen, for de har ikke sett hverandre siden i November.

Klem Nina

 

Instagram: nthorsen 
Facebook side: Nina Sprell Levende
Snapchat: ninasprell

2 kommentarer
    1. Hei Nina, ja den der var helt knall og du var kjempekul i den! Jeg løøøøp for å kjøpe men der var xl som jeg bruker utsolgt:( Kan jeg spørre hvordan den er i størrelsen?
      Takk for øvrig for flott og fresh blogg!:)
      Vennlig hilsen Hege

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg