Time out…

God onsdag, fintfolk!

I dag startet ikke dagen helt som planlagt. Maskineriet ville ikke i gang, kroppen spilte ikke på lag, så da ble alle planer lagt til side til fordel for en real “time out”. Jeg er så takknemlig over å kunne ta slike pauser innimellom, uten dårlig samvittighet. Ingen rundt meg forlanger at jeg skal “levere” til enhver tid, og det gjør meg mer motivert til å ville komme til hektene igjen, så jeg mestre enklere oppgaver utover dagen etterhvert.

Nå har jeg ligget i vater i fire timer og ventet på at medisinene skal kicke inn, og kjenner endelig at det er mulig å røre på seg igjen. For nå må jeg virkelig bevege meg litt, før alt stivner. Har en “to-do” liste som er langt som et vondt år, men tror jeg begrenser det til litt blomstershopping og overraskende melding om at jeg kunne komme å hente hesteutstyr av en tidligere kollega av meg, som har lagt opp hest for lengst. Ble so happy, for en gla´nyhet delux.

Mille var også en skikkelig happy i dag. Hun fikk nemlig pakke i posten i går, fra mommo. Oppi lå to nydelige strikkaluer, og motivet fikk jentungen til å danse av glede. Pokemon er ennå superkult, så dere kan tro hun hinkehoppet avgårde til skolen i dag ❤

Jada, jada, julestjerne mine lever fortsatt…


 

Da må jeg løpe dere, eller “løpe” var vel sterkt overdrevet. Må uansett komme meg ut i bilen, så jeg for gjort unna bittelitt før vi skal i stallen igjen. 

Håper dere alle har det fint og at dagen er snill mot dere, klem Nina

 

Instagram: nthorsen 
Facebook side: Nina Sprell Levende
Snapchat: ninasprell

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg