Farge-boost delux!

Herliga-London, det er helg jo, dere!

Kjenner dere energien strømmer på? Hvis ikke, så ta gjerne en kikk på barnas nye me&i vårkolleksjon. Den er så levende og lekende, og er så absolutt lett å elske i år.

Jeg har dessverre vært litt slapp det siste året med å heie fram me&i, men det var veldig sårt å ikke kunne pynte opp solstråla mi i de klærne hun til daglig valgte tidligere, se gjerne her. De unike barneklærne spredte glede, og som dere vet har det alltid vært viktig for meg å kle Mille opp etter alderen hennes. Det ble bare vanskeligere og vanskeligere, og nå som 11 år er det nytteløst, fordi hun allerede er 170 cm og må opp i størrelse L dame.

Når derimot flinke selger Line atter en gang inviterte til vårslepp, og fortalte at i år så kom jeg garantert også til å falle for dameklærne, stilte jeg opp. Dog rett etter en ridetime, stinkende av hest og skitten fra topp til tå, men jeg angrer så absolutt ikke. Allerede før jeg fikk satt meg godt til rette, falt jeg pladask for et par “wow” plagg som jeg vet Mille også kommer til å like. Nå er en stor pakke på vei hjem til oss, med plagg jeg vet kommer til å passe både på skolen og til fest. En av kjolene er også allerede selvskreven til å være med i kofferten til Bali i sommeren, og jeg gleder meg altså så til å vise frem alle herlighetene til dere etterhvert.

For noen freshe og superdigge klær, dere! Det er nesten så en har lyst på baby igjen, men bare nesten, thihiii…

 

Oi, der tikket faktisk sms-inn om at det er pakkehenting på posten allerede, så hvis jeg er rask så rekker jeg å få prøvd ut litt, før vi jentene må avgårde til stallen. Det er et stort “must” å komme seg avgårde før fredagsrushet begynner, så det slipper å bli svarte natta før det kan ris.

Jeg håper uken har vært god med dere, og at helgen blir amazing. Selv skal jeg i 40-års lag kun med fine kvinns rett borti gata her. Det skal altså bli så godt for en gang skyld å bare kunne rusle hjem på fem sekunder etterpå, i stedet for å kave og mase med taxi i regnfulle kalde Stavanger-gater.

Go´hælj!

Klem Nina

 

 

 

 

 

 

Instagram: nthorsen 
Facebook side: Nina Sprell Levende
Snapchat: ninasprell

 

#meandi #meandiinternational #mote

1 kommentar
    1. Kjedelig du ikke kunne komme på bloggtreffet, kanskje vi ses ved neste slipp til høsten? =) Moro at du er med i gjengen uansett =)
      og du, jeg var også 170 høy og brukte 42 i sko da jeg var 11 om det kan være en trøst for din datter!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg