My girl ❤

God kveld, kjære dere.

Da har vi satt alt litt på pause igjen, for snuppeline har dessverre blitt pjusk. Vel, denne gangen håper vi det er noe raskt forbigående, og at en liten “timeout” fra skolen i dag, rett og slett gjorde underverker, men feberen herjer, så hun må nok belage seg på en pause i morgen også.

Jeg krøyp opp i senga til Mille tidligere i dag, og mens jeg lå der og småskravla med pasienten måtte jeg innrømme for meg selv at pikerommet ser umåtelig koselig ut for tiden. Vi ryddet det i november, før bursdagen henne og jul, gjorde plass til et par nye “gadgets”, og sannelig har den lille frøkna vår klart å holde det i tipp topp stand. Jeg tror rett og slett hun har blitt så stor nå at hun helst foretrekker å ha det sånn, og det er jo kjekt.

Det er vel et drøyt år siden sist jeg tok dere med på en liten rundtur på pikerommet, og som dere ser, har vi i disse dager fått en liten minitenåring. Det er ikke lengre spor igjen av dukkene hun var så glad i, de har måttet vike plass for sminketing og en del andre kulasgreier…

Jeg har akkurat kommet hjem fra stallen og vår kjære Sol, og kjenner det skal bli godt å hoppe i dusjen og komme seg inn i koseklær og raggsokker. Jeg er så frossen for tiden, og det meldes bare kaldere og kaldere vær nå fremover, så her fyres det i ovnen over en lav sko.

Håper dere alle har hatt en finfin start på uken. Ser selv at jeg har noe travle dager fremfor meg, men har nedtelling til årets første kjærestetur og kjenner derfor at jeg mestrer alt for tiden. Bare 11 dager igjen…

Klem Nina

 

Instagram: nthorsen 
Facebook side: Nina Sprell Levende
Snapchat: ninasprell

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg