Stakkars snille Bjørn Erik…

Svarte natta igjen jo!

Jeg har akkurat kommet hjem fra Amalie som har tatt en grundig omgang på bryna mine. Mens jeg lå der på benken under nålen og tatoveringslyden, ringte den kjære mannen min meg om og om igjen. Jeg pleier som regel å ignorere alt av innkommende telefoner når jeg først er opptatt med noe annet, men ringingen ga seg aldri, så til slutt så jeg meg nødt til å ta den.

Bjørn Erik var sååå fortvila, men jeg var tross alt midt oppi noe som trengte enormt fokus og konsentrasjon, så jeg lurte på om vi kunne vente med samtalen til jeg kom hjem. Ble derimot nysgjerrig til tusen når jeg hørte hvor sår han var, og ble også litt engstelig der et øyeblikk, og ba han derfor komme med hva som tynget han.

Når han kom hjem fra stallen med Mille tidligere på kvelden, fant han ut at overraskelsen han hadde bestilt i forveien til meg på Valentines til neste uke, allerede var ankommet. Han var så fortvila, for det var så absolutt ikke meningen å “tabbe” seg så ut, og bomme så på selve dagen. Djiiisus! Dere kan tro jeg var letta. Å få blomster i det hele tatt er jo en stor gave i seg selv, og om den ble levert noen dager i forveien, var da ingen “big deal”.

Så da satt jeg her da, med en aldeles nydelig rosebukett og gomlende på marsipansjokoladehjerter til den store gullmedaljen. Hunken min er fortsatt på trening, men jeg får forsøke å spare et par hjerter til han også, samt en stor varm “tusen takk-klem” ❤

Bare en uke igjen til vi reiser…


 

Det har vært en lang dag, så nå skal jeg tulle meg inn i pleddet i sofaen og se en episode av den fine danske serien “Arvingane”. Jeg forsøkte å se den i går også, men rakk ikke halvveis engang før jeg sank i sammen og sovna. Så da forsøker jeg altså atter en gang…

Har dere hatt en fin dag da?

Ønsker dere i alle fall en riktig god natt. Sov godt og drøm søtt, Nina 

 

 

Instagram: nthorsen 
Facebook side: Nina Sprell Levende
Snapchat: ninasprell

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg