Hu hei hvor det går!

God mandags morning, dere!

Ja, da var vi i gang på ny uke, og det gikk mye bedre enn det jeg først hadde trodd. Til tross for litt nøling og treg start, klarte vi jentene oss helt på egenhånd. Til Mille sin store forundring, kom det Ikke en dråpe vann på gipsen når vi dusjet i morges, og det ga hun ny giv og pågangsmot.

Vi hadde selvsagt satt av litt ekstra tid, var oppe klokken seks, så i knirkefart forsete vi oss gjennom morgenrutinene uten uhell. Jeg må si Mille takler denne noe uvante situasjonen utrolig fint. Hun er selvfølgelig i overkant skeptisk til alt som kan gå galt, og snakker det hele litt ihjel, men har tydeligvis bestemt seg for å klare dette. Jeg ser det er tungt for en 11-åring å hinke rundt på krykker når man er hele 170 cm lang, men det virker som om hevelsen er nogenlunde under kontroll, hun har ikke så intense smerte lenger, så humøret bare stiger og stiger.

I dag regner jeg også med at hun får en skokk skolevenninner rundt seg, som nyskjerrig lytter til historien hennes og hjelper til der det trengs, og jeg tror nok hun synes det skal bli litt godt å komme seg opp fra sofaen her hjemme. Hun er i alle fall like blid igjen, og det gleder meg.

 

Dere kan tro vi alle var letta over at det kun var en liten bit som var knekt av…

Til tross for uhell med hest igjen, blir hun aldri skremt eller lei…

Normal sett, så hadde jeg nok kanskje hatt henne hjemme denne første skoledagen etter ulykken, men jeg har rett og slett ikke tid. Det er helt nødvendig for meg å få begynt på rotfyllingen som planlagt i dag, for tanna er ikke god. Jeg har også et stort behov for å komme meg i stallen og se til Sol. For selv om de snille folka på Leikvoll formelig står i kø for å hjelpe oss, så skal det bli litt godt å se henne igjen. Jeg har ikke tannlegetime før 12:40, så jeg håper å få unnagjort masse i stallen før den tid. Så da må jeg løpe avgårde dere. Få på meg ull fra topp til tå, og komme meg ut.

Håper dere alle får en god start på uken, klem Nina

 

Instagram: nthorsen 
Facebook side: Nina Sprell Levende
Snapchat: ninasprell

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg