London, here I come!

Nå skjer det, endelig!

Hunken og jeg skal på tur igjen, og jeg har altså gledet meg så til det her, vært helt spinnvill. Bjørn Erik dro allerede sist søndag, for han og tre andre kolleger skulle på kurs, men nå legges jobb til side, nå er det bare oss (klissklass).

Jeg kjenner det skal bli godt å slå ut håret og la unger og dyr fare for en stakket stund. Voksentid er alfa og omega, og nå som jeg vet at alle blir tatt godt hånd om hjemme, senkes skuldrene. Nå blir det team B & N for alle penga, og jeg kan love dere at planene er klare. Det blir lite soving, heller full guffa fra morran til kveld. London er jo sååå spennende, det er mye som skal utforskes.

Nei, nå må jeg løpe dere. Flyet går om 30 minutter, og jeg kjenner det er litt skummelt å reise helt aleine. Eller, det går fint å fly, men å komme seg videre på egenhånd til “Paddington station” blir spennende. Er som regel vant til å henge på han Bjørn Erik, vimse som jeg er, men, men, må jo bare få det til.

Vi skrives i London dere!

Klem Nina

 

Instagram: nthorsen 
Facebook side: Nina Sprell Levende
Snapchat: ninasprell

4 kommentarer

Siste innlegg