Camden Lovers!

God morgen, fine dere!

Jeg er fortsatt i London modus, nekter plent å slippe taket. Vel, det er gjerne ikke så enkelt heller, for spisebordet er fortsatt fullt av shoppingting, som ikke er ryddet bort.

Jeg må nok innrømme at turen denne gangen bød på en rekke flere opplevelser enn de forrige vi har vært på. Rett og slett fordi det bare har vært oss to, og ikke en hel gjeng som vi alltid pleier. Bjørn Erik og jeg tar ting litt på sparket, og når vi først bestemmer oss for noe, agerer vi raskt. Vi har kun tatt hensyn til oss selv, og av og til er det helt innafor synes jeg.

Vi pleier som regel alltid å avse en hel dag på Camden Market. Du finner nemlig ikke et så spesielt marked andre steder, og den over førti år gamle turistattraksjonen må man bare oppleve en eller annen gang i livet. Alle inntrykkene, fargehavet og luktene var de samme denne gangen også, jeg får altså aldri nok. Er man heldig kan man også innimellom alt juggelet, finne “wow”-tingen man så absolutt bare må ha med seg hjem. Vi hadde derimot en avtale om å møte noen folk litt seinere, og det å gå å bære på ting, er jo bare så kjedelig, særlig når man egentlig bare har lyst til å se og nyte livet og flyte med folkehavet. 

Har du aldri vært i Camden? Hvis ikke, må du! Jeg gleder meg allerede til jeg om noen år kan ta med meg Mille-mor. Jeg veit nemlig om et par butikker inni i virvaret, bl.a. Cyberdog, som hun bare kommer til å stå å måpe i. Jeg fatter ikke at jeg en gang som ung, dro tilbake dit gang på gang og kjøpte meg de mest voldsomme og crazy klærne, men så var jeg kanskje litt mer gæærn før…

 

Det snodige med alle London-turene våre er at vi alltid opplever fint vær. Denne gangen lå temperaturen på 12-14 grader og sola viste seg frem titt og ofte. Det lå så absolutt vår i lufta, og jeg må si det ga mersmak.

Ha en god dag, dere! 

Smask Nina

 

 

Instagram: nthorsen 
Facebook side: Nina Sprell Levende
Snapchat: ninasprell

3 kommentarer
    1. Fine bilder. Skal til London i juni – må da sjekke ut Camden…. Lurer på om jeg har vært der en gang.. hihi. En gang vi var i London, var vi på forskjellige matmarkeder. Veldig spennende:) Ønsker deg en flott dag.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg