Ja, i dag var du litt av ei dame, Nina!

Good morning, happy Sunday!

Hele huset sover, og jeg er allerede i ullklærne. Sola skinner, men i følge værmeldingen skal den kun vise seg i et par timer til, så for å kunne nyte den maksimalt, drar jeg tidlig i stallen. Mille er fortsatt litt øm i foten, og kan godt ta det litt rolig fremover, så hun og pappaen skal visstnok på sprell på egenhånd.

Jeg har forresten igjen falt pladask for den nye vårkolleksjonen til me&i. Bjørn Erik:”Jøss, i dag var du litt av ei dame, Nina! Har du pønta deg?!” Tja, det er ikke så ofte han hunken min ser meg i noe annet enn rideklær for tiden, eller rettere sagt gamle filler som har ligget langt bak i skapt og som har blitt nedgradert til komfortable klær å ha på seg i stallen.

Det jeg med sikkerhet kan si denne gangen, er at plaggene jeg var helt nødt til å ha, er så utrolig fine, behagelige og ikke minst anvendbare. Den sorte buksen med prikker på, er altså så deilig å ikle seg med sin litt saggete form og brede “hold in” strikk i livet, og jeg føler meg altså så “trendy” når jeg i tillegg har matchende skjerf og lue til. Den myke romslige hettajakka med de store lommene, er nok også noe jeg garantert kommer til å bruke mye, for den passer jo til det meste, og jeg rett og slett digger at den har stor “munkehette”. 

Det er ikke rart Bjørn Erik sperret opp øynene der jeg kom, for jeg tror jeg retta meg litt opp i ryggen og faktisk følte meg litt fin. Helt innafor innimellom det, ikke sant det, dere?

 

sweatjacket with hood
dots pants
dots scarf
dots hat
 

I just love it! me&i, dere har virkelig klart det denne gangen også!

Nyt søndagen dere, og vit at jeg setter utrolig stor pris på dere!

Klem Nina

 

 

Instagram: nthorsen 
Facebook side: Nina Sprell Levende
Snapchat: ninasprell

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg