Stygge blikk fikk meg til å revurdere pimpinga mi…

Hellu, all you rockers!

Jeg holder fortsatt på å få oversikten over alle de nye tingene som ble med hjem fra London. På denne tiden av året, pleier jeg som regel å være flink til å rydde i skuffer og skap, forberede meg på våren som er i anmarsj, men jeg kjenner ikke helt kallet denne gangen. Det går imidlertid ikke an å bare stappe ting på plass, særlig ikke i Mille sine skap nå som hun har gått i fra å bruke størrelse dame M til L. Det trengs et realt skippertak, men ikke i dag, for det er jo endelig vinterferie, YES!

Jeg opplevde derimot i London å få “himling med øya” et par ganger, pga pinsa mine på “rocke”-jakka mi. (En liten digresjon først: Jeg har alltid omtalt favorittjakka mi som en “skinnjakke”, men den er altså ikke i skinn. Det er noe plastlignende greier, som ser helt likt ut. I følge Bjørn Erik bør den kastes og byttes ut asap, for den er virkelig i ferd med å gå i oppløsning, men jeg er altså så glad i den gamle rakkeren, og sliter skikkelig med å finne en som er like kul.) Vel, jeg tok i alle fall et par stykker i å sukke oppgitt av budskapene på jakka mi. “I hate men”, falt tydeligvis ikke helt i smak, og jeg kan jo til en viss grad forstå det. Husker ikke når jeg skaffa meg den, forstår ikke hvorfor jeg falt for den, for jeg er jo så absolutt ikke en mannehater. Helt sant, thihiiii.

Så for å slippe å begynne på prosjekt “skap”, har jeg altså tatt av alle pinsa mine, og “rydda” litt. Mange av de gamle er selvfølgelig på plass igjen, men nå er jakka også fresha opp en del nye, and I Just Love It!

Jeg “flasser” litt biter jakke på min vei…

Nå skal Mille og jeg starte vinterferien med å kose oss i stallen. Overraska? Nei, helt sikkert ikke. Så skal vi antagelig planlegge en koselig middag seinere, for Dennis er her på besøk, Jippi!

Nyt dagen, dere!

Klem Nina

 

Instagram: nthorsen 
Facebook side: Nina Sprell Levende
Snapchat: ninasprell

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg