Jada, Trysil-eventyret er i gang!

Halleluja, nå skulle dere vært flue på veggen her!

Å våkne opp med femten gode gamle kompiser, er jo bare helt himmelsk. Særlig når det det føles som om alle har vært på femten forskjellige fester i løpet av natta, for ingen historier er jo like.

Bjørn Erik og jeg deler rom med to andre, og den ene våkna faktisk opp med fem sting i hodet. Han håpet selv han hadde vært i slåsskamp pga en sjalu ektemann, men vi måtte dessverre skuffe han med å fortelle han om et noe heller kjedelig fall fra barkrakken.

Om det er litt Texas her? Tja, ikke mer enn det må være, men guriland så moro vi har det. Nå skinner sola også, og hele hurven skal opp i bakken. Jeg prøver å drøye det litt, for dagen er ennå ung, og jeg kan jo ikke gå glipp av noe. 

Bjørn Erik og jeg koser oss i alle fall. Vi kom sist hjem av alle i natt, goflende på hver vår kyllingsnadder. Hele huset sov, og noen hadde visst rydda og shina opp hele kåken. Det så ikke ut som om det hadde vært noen her i det hele tatt, men etter å ha hørt på alle skrønene rundt fellesfrokosten, har det visst vært både nattbading og båltenning.
 

Djiiisus, kjedeligere bilder skal man leite lenge etter, men jeg har faktisk ikke noe bedre å komme med. Kameraet ble igjen på hytta når vi dro ut i går, men i dag, lover jeg å ta det med.

Håper sola skinner på dere! Love you!

 

 

 

Instagram: nthorsen 
Facebook: Nina Sprell Levende
Snapchat: ninasprell

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg