Sunn norsk ungdom…

Good morning, sunshine!

Her i Hedmark, holder vi fortsatt koken. Alle er friske og raske, og denne natta var det hverken behov for legevaktbesøk eller brannslukning.

Sola skinner, og en skikkelig cowboy-frokost er inntatt, og jeg tror faktisk vi skal klare å få hele gjengen opp i bakken i dag også. Trysil er så absolutt desidert Norges vakreste perle på slike dager som det her. Alt handler om å komme seg i nikkersen og ut for å spre glede. Møte gamle kompiser og dele de samme skrønehistoriene gang på gang. 

Det er på ingen måte så viktig å stå på ski akkurat denne helgen her, for da går man garantert glipp av noe. Ikke at jeg står på ski lenger uansett, da hadde skrotten kapitulert, og det kan vi jo ikke risikere…

Nå må jeg få lagt vekk Macén dere, for nå begynner jeg å få stygge blikk rundt meg, jeg er visst for kjedelig.

Vi får heller skrives mer i morgen!

Kyss og klem

 

 

 

Instagram: nthorsen 
Facebook: Nina Sprell Levende
Snapchat: ninasprell

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg