Endelig helt ferdig!

God helg, dere!

Jøss, i dag ble dagen helt annerledes enn først planlagt. Bjørn Erik skulle egentlig offshore til over helgen, men det var plutselig plassmangel på helikopteret, så da fikk vi han gladelig hjem igjen. Han dukket overraskende opp på snuppeline, og pga hennes gledeshyl ble han med henne i stallen. Da kunne jeg ta grep på kjøkkenet, for nå dere, er det endelig helt ferdig.

Vel, nå har jeg jo levd med hvitt kjøkken i noen uker, vi var som godt ferdig, men Bjørn Erik fikk endelig brettet opp ermene og malt furutaket hvitt også. Det er altså blitt så fint, og så skinnende og lyst, at det er reine Karius og Baktus stemningen hos tannlegen. Vi har som sagt åpen kjøkken-stue-spisestue løsning, og det er virkelig blitt stor forskjell på å oppholde seg der hvor taket er nymalt. Hele fem strøk måtte til, det var jammen ikke enkelt å få det jevnt og fint, men nå er jeg kjempefornøyd.

Tenk at et tyve år gammelt kjøkken kan forandre seg så totalt, med nye dører og litt maling. For 4000,- har det altså blitt så fresht, og jeg elsker det!
 

Nå gjenstår det å begynne på resten av taket, men jeg tror Bjørn Erik skal få en ørliten pause før jeg begynner å mase. Det er et kjempeprosjekt, særlig når han velger å kun ta to og to hele planker av gangen. Alt rundt må dekkes til med plast også, og det er søren meg ikke bare bare.

Vi skal bo i stallen denne helgen, men tenkte kanskje vi skulle få til et kinobesøk også. Kristin var jo og så Skjønnheten og Udyret i går, les gjerne om opplevelsen hennes her, og den står høyt oppe på ønskelisten til Mille-mor.

Da er det bare å ønske dere en riktig god helg, dere. Take care ❤

Klem Nina

 

 

Instagram: nthorsen 
Facebook: Nina Sprell Levende
Snapchat: ninasprell

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg