Det er nå ikke bare pappaen som blir lurt…

Hei igjen, dere ❤

Når vi kjøpte oss hest i fjor, satte vi opp et nøye vurdert månedlig budsjett, og jeg var fast bestemt på at vi skulle holde oss innenfor rammene. Jeg kan vel med en gang innrømme at vi i begynnelsen gikk litt amok og shoppet ting vi kanskje ikke trengte med det første, men i det siste har det roet seg kraftig ned. Hesten har absolutt alt den trenger, og jeg kan faktisk ikke tenkte meg en eneste ting på ønskelisten akkurat nå. Vel, forutenom ting og tang jeg ikke visste om, og som snuppeline selvfølgelig hadde sååå lyst på.

Flott mappe til Sol sitt pass og alle de viktige papirene hennes, var jo selvfølgelig “kjekt å ha”. Særlig når Sol sitt navn og fødeplassen kunne trykkes på foran, og bak Mille sin logo. Det var også stor happiness over å kunne få tak i en gigantisk stor bag, med plass til alt av rideutstyr oppi. Trengte hun dette? Tja, kanskje ikke med det første, men det skal sies av vi har vært utrolig flinke med pengene i det siste, og holdt oss langt under budsjett, så hvorfor ikke?. Det er som sagt ikke en ting den hesten trenger nå, kun litt dilldall, som det her, i ny og ne ❤

 

Det er sååå stas med egen logo…

Da er det kveld dere, og jeg sitter nå og krysser fingrene for at jeg får tak i billett til kveldens konsert på Martinique. “The Dogs” spiller, og det hadde jo vært så moro å få oppleve kjekken Kristopher Schau igjen.

Håper dagen har vært god mot dere, og at kvelden blir like fin.

Klem Nina

 

 

Instagram: nthorsen 
Facebook: Nina Sprell Levende
Snapchat: ninasprell

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg