Da blir jeg kasta ut for et par timer…

Party lørdag!

Ja, da er endelig dagen her, hvor 20-års legitimasjonen skal brukes for aller første gang. Mellomstemannen skal derimot først innkassere festen vi har lovet han, for Dennis fikk feire dagen sin stort, og det skal selvfølgelig Pelle-mann også.

Huset er pynta opp etter noter, alt er på stell. Vel, jeg har stått for blomstene og alt dilldallet, mens han far har fylt opp øl i kjøleskapet og fjernet de fine teppene mine. Femten gutter er på vei, og jeg håper virkelig de kommer til å ha det gøy. Det kommer uansett ikke på tale at Bjørn Erik og jeg selv slår ut håret i kveld, for som vanlig vil vi være tilgjengelige hvis noe plutselig skjer. Yre unggutter og alkohol er alltid en risiko, så vi tar ingen sjanser.

Fest blir det nå i alle fall, i hvert fall til byen lokker gutta-boys til seg, og jeg håper virkelig det blir litt “hæla i taket”…

Han far er optimist og håper alt tomgodset havner på rett plass…det er lov å håpe.

Har dere noe på tapetet i kveld da?

Klem Nina

 

 

 

 

Instagram: nthorsen 
Facebook: Nina Sprell Levende
Snapchat: ninasprell

2 kommentarer
    1. Dere må være de kuleste foreldrene ever. Så kult at dere virkeligir gjør bursdagsfeiring for 20 åringen like stort som barneselskap for Mille. Han må da være utrolig stolt av sine foreldre.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg