Bring naturen inn!

God søndagskveld ♥

Ja, nå er det snart påskedekorasjoner i form av nyplukka bjørkeris på plass overalt her hjemme. Jeg har alltid dratt med meg ungene ut på tur, godt rusta med hver sin rosesaks, for så klart de også må være med og hjelpe na mor med det her. Vel, egentlig synes de det er noe forbaska tull, og forsøker å sno seg unna meg all verdens dårlige unnskyldninger, men det hjelper sjeldent. De slipper ikke unna.

Denne gangen var det nå uansett kun Mille og meg ute på tur. ute på risjakt. Vi fikk ikke en gang Pippi-luska med oss, for i forkant av dette, hadde vi lagt bak oss en skikkelig langtur. Jeg er egentlig i veldig dårlig form til slik “mosjonering”, og lengtet sårt hjem til go´sofaen, men nå måtte greinene i hus.

Jeg skulle selvfølgelig egentlig ha bildefortalt dere om det lille eventyret vårt fra turen i stedet, men jeg er altså helt kaputt. Det ble hverken grilling eller vasking av bil som først planlagt, kun bestilling av pizza og dessverre utrolig dårlige underholdning på TV av vårt kjære Vålerenga. Bjørn Erik tar det altså så personlig når gutta taper, og blir så pottesur at han trenger mye egentid og frisk luft etterpå. Ikke helt greit, men da ble nå i alle fall bilen min støvsugd og terassen bak rydda.

Nei, nå skal jeg manne meg opp og få ferdig pyntinga, så vi kan få påsken skikkelig i gang her hjemme. Vi får heller skrives mer i morgen.

 

Løøøve you all, Nina

 

 

Instagram: nthorsen 
Facebook: Nina Sprell Levende
Snapchat: ninasprell

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg