Må ha en til!

God mandag, dere!

Se hva jeg har tatt i bruk, da dere. Den nyinnkjøpte matpakketingen jeg nylig kjøpte i butikken til Kristin, sist jeg var i Oslo, se gjerne her. Det er ingen hemmelighet at jeg elsker duppeditter som har noe med flamingoer, marihøner og vannmeloner å gjøre. Nesten alt jeg kommer borti med disse tingene, må jeg ha. Det trenger ikke engang å være en nytteting, jeg blir bare så altfor forelska, samme hva det er.

Denne gangen ble jeg derimot positivt overraska over at jeg hadde fått tak i en skikkelig fargeglad gla´ting som faktisk kan brukes. Matpakkeordningen ble allerede flittig brukt av snuppeline i helgen, og jeg synes altså den er så fin. Så fin, at jeg tror jeg må ha en til. En lykke for meg at Bjørn Erik i morges tok turen til Oslo for å være med på LO Kongressen, for da er han bare to trikkeholdeplasser fra butikken, Styleconnection.

Dere må jo være enige om at denne er fresh? Får jo den deilige sommerfølelsen bare av å se på den…


 

Mille skal opereres til onsdag, så i to dager nå, vil hun gjerne briljere i stallen på egenhånd. Jeg har mer enn nok småplukk å holde på med her hjemme, så det passet faktisk veldig bra. For som dere helt sikkert vet, uteblomstene jeg kjøpte for over en uke siden, står fortsatt i posene…

Fortsatt god kveld!

Klem Nina

 

 

Instagram: nthorsen 
Facebook: Nina Sprell Levende
Snapchat: ninasprell

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg