Helten min ❤

Det er så deilig å ha kommet så langt. Smertene har begynt å gi seg, og den foreskrevne resepten om å ta hele 8 x Paralgin Forte om dagen, trengs så absolutt ikke…tror jeg. Beina ligger stort sett rolig stabla på putene i sofaen, mens jeg forsøker å gjøre det så komfortabelt og koselig for henne som mulig.

Mille er og blir den store helten min. Det er ikke mye den fine jentungen forlanger, men jeg ser hun kjeder seg litt allerede. Det er godt vi har både Netflix, Sumo og HBO og en storebror som har shoppa is. Vel, den var vel egentlig til han selv, men det må da være lov å snoke litt.

Nå skal føttene holdes tørre i hele 2,5 uke, før stingene kan tas. Det betyr ingen svømming eller ridning, gulp, men fyttikatta denne pausen bør jo være verdt det. Hun vil garantert få bedre livskvalitet når det blir slutt på all betennelsen og dermed også alle penicillinkurene. 

Legene har i årrekke ville utsette dette, med tanke på at jentungene vår kanskje en dag ville ha blitt sur på den avgjørelsen med tanke på luftige tær i rosa nette flippfloppers. Det toget har nok gått for lengst, hun har faktisk aldri hatt det, og nå som hun er oppi hele størrelse 44-45 i sko, og må ha spesialsåle inni i tillegg, vil hun neppe finne noe som passer.

Mille er  som sagt uansett den tapre store helten min. Hun sitter her ved min side nå, og smiler uansett smerter eller ikke. Selv om det hverken blir 17. mai feiring eller kos med hesten på en stund, holder hun ut. Eller jeg håper nå i alle fall det, vi er tross alt bare i startfasen her, men av erfaring så veit jeg hun klarer det ❤

 

Litt skummelt med all den blodutredelsen rett etter inngrepene, men det gikk selvfølgelig over etterhvert…

I morgen dere, skal vi tilbake på sykehuset, og jeg krysser alt av fingre og tær om at jeg endelig snart skal få dele med dere denne store nyheten. En 1-års lang kamp ser ut til å gå mot slutten, og jeg gleder meg til å hyle det ut til hele den store verden.

Til da, fortsatt god kveld!

Klem Nina

 

 

 

Instagram: nthorsen 
Facebook: Nina Sprell Levende
Snapchat: ninasprell

2 kommentarer
    1. Hei! Kom tilfeldig over bloggen, og begynte lese. Jeg er en dame som ble utstyrt med skostr “pailabb” og jeg husker godt hvordan det var å være ungdom med herresko. En svensk kjede har damesko i større størrelser til en billig penge. Kjeden heter :deichman sko, og anbefales. Jeg har gjort mange gode kjøp, og noen bomkjøp😉Det blir litt som barn i en godteributikk, når man endelig har valgmuligheter tar det litt av😉 Lykke til videre!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg