Ha en flamingo helg, dere!

Jeg lovet å slippe bomben i dag, om hvorfor vi i et år nå har vært ut og inn av sykehuset med snuppelina vår, i helle tre forskjellige storbyer her til lands, men jeg tør ikke å dele noe verdens ting, før jeg har beviset i hånda. Jeg tror det er like før nå, men vi må altså smøre oss med tålmodighet en liten stund til.

Det blir travle dager mellom sykehusbesøk, pleie av nyoperert barn og gullet vårt i stallen, men akkurat tiden med hesten er faktisk den aller beste terapien og egenpleien oppi disse noe spesielle dagene. Vi samarbeider utrolig godt for øyeblikket, vi får mye skryt, og det er altså så kjekt. I dag var det i tillegg überkoselig å få besøk i stallen av koselige Tove, ei som går på kurs med meg hver onsdag. Hun er ikke spesielt glad i rosa, men når hun så gavebordet under lottoeriet hun nylig var med på, falt hun pladask for flamingohåndkle. Ikke for seg selv, men for meg! Jøss, tenk det da dere, hun ville vinne det for meg, hvor snilt er ikke det?

Så da var det litt av ei lykke at sola var tilbake igjen, så undertegne kunne showe litt for naboene…for de hadde selvsagt dugnad i kveld. Ehhh, joda det stemmer det. Årets mai-dugnad var lagt til i kveld uten at vi visste det. Jeg kom hjem mens alle holdt på, og fant en sliten sovende mann sovende i sofaen midt i glaninga for alle som gikk forbi vinduene våre. Uff, ikke helt heldig det der, men Bjørn Erik klarte å redde oss fra skammen og ble med den siste timen. 

Nå er det derimot helg dere, og den er faktisk spekket av herlige begivenheter og det gledes!

 

Nå skal jeg få med meg slutten av Gullruten, smyge meg inn i armen på hunken min, så da får vi heller skrives mer i morgen…

Kyss og klem Nina

 

Instagram: nthorsen 
Facebook: Nina Sprell Levende
Snapchat: ninasprell

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg