Klippen min har bursdag i dag ❤

I dag feirer vi Bjørn Erik ❤

Klippen for den lille familien vår, den rause pappaen og utrolig omtenksomme kjæresten. Jeg elsker han så høyt at det nesten gjør vondt til tider, for uten denne viktige brikken i livet mitt, hadde hverdagen vært fattig.

Med han ved min side, klarer jeg alt. Han løfter meg opp på gråværsdager og gjør bratte bakker slakkere. Han verner, gir trygghet og håp, og jeg elsker han altså så høyt.

Gratulerer så mye med dagen, fine hunken min, guriland som jeg digger deg ❤
 

I god tradisjons tro listet vi oss opp trappene med pakker og sang. Vi fikk til og med oss Pelle-mann…

Det er ikke alltid like enkelt å finne gave til “han som har alt”, med ved hjelp av YouWish, firmaet som skreddersyr overraskelser til alle, ble det ikke så vanskelig allikevel…

Jaaa, mannen min har fått seg kilt!

Guttedrømmen skal realiseres, det skal kjøres bil med stor B! Det er altså så kult at det finnes slike arrangementer, les gjerne her


 

Klem fra stolt kone-mor

Instagram: nthorsen 
Facebook: Nina Sprell Levende
Snapchat: ninasprell

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg