Et deilig rock´n roll avbrekk…

Heihei godtfolk!

Det er vel ingen hemmelighet for noen at vi som foreldre har en del utfordringer for tiden. Jeg kjenner meg altså så rådløs og trist for tiden, men av erfaring vet jeg det er lurt å tenke nøye gjennom hva vi skal gjøre, før vi agerer. Jeg står veldig sterkt i følelsene mine akkurat nå, og som den “væren” jeg er, kan et tiltak fort føles som et angrep på noen, og det er jo ikke heldig. Mille er også tydelig på at jeg ikke må gjøre ting verre for henne ved å “blande” meg for mye, og jeg er jo på en måte enig med henne, men samtidig må det skje noe, for Mille kan ikke ha det sånn som hun har det nå.

Denne helgen har vi allikevel satt på pauseknappen, for Mille er hos Hege. Hesten vår Sol, blir også tatt godt vare på av nye fôrverter, så plutselig hadde vi både barne- og hestefri.  Det lureste for Bjørn Erik og meg hadde nok vært å ta det helt med ro, vi burde slappet skikkelig av, men nå var det virkelig på tide for Bjørn Erik å få lufta seg litt i det miljøet han liker seg veldig godt i. Han har reist og jobbet mye i det siste, samtidig som han har stilt opp for oss her hjemme, så en kveld med skikkelig Rock´n Roll ble ikke feil. Samtidig fikk jeg hengt med bestissen min Tonje også, og det er jo ikke hverdagskost. 

Kjekken min ikledde seg for første gang bursdagspresangen sin, den nye kilten, og jeg må virkelig si han kledde den. Bjørn Erik har ønsket seg dette plagget så lenge jeg har kjent han, og når muligheten dukket opp om å få skreddersydd en i denimstoff, ble dette den perfekte gaven. Fin, ikke sant?

 

Tonje, true to her Rock´n Roll heart…

Når Tonje er i slaget, er hun altså noe av det morsomste jeg veit om å henge med. Det er få som spiller luftgitar like bra som henne eller som “banger” så til de grader rått, og latteren stod i taket etterpå når hun høylydt ropte:”Er det noen her som er kiropraktor? Jeg trenger en kiropraktor!”

Hva gir du meg?! To i kilt ute på samme kveld. Jeg lo altså så til de grader, når han her plutselig dukka opp ved siden av hunken min. Fyttikatta så moro og så kjekke!

 

Hånd i hånd rusla vi hjemover nattestid, etter å ha lagt bak oss en livlig kveld med gode venner og mye bra musikk. Tror aldri jeg kommer til å bli lei sånne kvelder som det her, blir aldri for gammal til slikt. Lenge leve Rock´n rollen! 

Jeg er faktisk i veldig fin form i dag, for jeg sluttet tidlig å øllebølle. Bjørn Erik er også i slaget, men akkurat nå er han ute hos Fevang brødrene en tur og barberer seg. Han skulle visstnok også ut og handle seg en vanlig sykkel, for Mille har som tidligere nevnt også akkurat fått seg ny sykkel hun også, og noen må hun jo få dra på sykkeltur med…

Ønsker dere alle en fortsatt god helg, nyt den til den fulle!

Klem Nina

 

Instagram: nthorsen 
Facebook: Nina Sprell Levende
Snapchat: ninasprell

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg