En dag med popularitet ❤

“Dette blir en bra dag!”

Ja, det blir det så garantert. For hele familien Thorsen, mor og far med tre barn skal på spektakulært show med selveste Justin Bieber. Ehhh javel, tenker nok mange nå. Heile hurven? Ja, så absolutt, for vi skal alle sørge for at Mille får nok en super dag hun kan legge til i den gode dagboka si. 

For det har jammen meg ikke vært kjekt å være snuppeline den siste tiden. Hun har jammen meg fått så det monner av dritt mot seg, så dette fortjener hun. Litt kjøpt lykke, mener nok kanskje noen, men det får så heller være. 
 

Noe av det jeg lever for hver bidige dag er å se alle tre barna mine smile. Det har vært lite i det siste fra hun som stort sett har et på lur til alle døgnets tider, så i dag blir det fest. At storebroren også har kommet på besøk fra Oslo, er jo prikken over i-en.

Om Dennis derimot har så mye tid til oss, gjenstår å se, men han er unnskyldt. Særlig med tanke på at han i går fikk Morgan Sulele og Katastrofe til å sende en personlig hilsen til lillesøsteren sin. Tror faktisk jeg med hånden på hjertet kan si at dette betydde mer enn at hun får oppleve JB i dag.

En smilende Mille-mor fikk lov å ha med seg mobilen på skolen i dag. For en gang skyld regner jeg med at hun også får kjenne på det å være litt populær…
 

 

 

 
 
 
 

Spre kjærleik dere ❤

Klem Nina

 

Instagram: nthorsen 
Facebook: Nina Sprell Levende
Snapchat: ninasprell

5 kommentarer
    1. Så flott 🙂
      Alle trenger å føle seg ekstra spesiell av og til 🙂
      Håper Mille får den gode følelsen at hun er viktig og det er flott å være Mille 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg