God helg og takk for alle hilsningene ❤

Det ble ingen “god tradisjons tro” feiring av 21 års bryllupsdagen vår i går, og det var for så vidt helt greit. Vi var nemlig ikke i seng før langt etter midnatt etter JB konserten dagen før, og det kjentes på kroppen til oss alle. Jeg var faktisk veldig usikker der et øyeblikk, om vi i det hele tatt klarte å få Mille på skolen, men gleden over å ha opplevd noe så stort, fikk henne til å sveve avgårde. Det at hun i tillegg visste hun skulle ta flyet seinere på overraskelsesbesøk til bestemoren sin i Oslo, hjalp også mye. 

Han snille hunken min pleier faktisk alltid å finne på noe på disse “high five, yes, vi klarte et år til i sammen”, men han hadde et viktig møte i Oslo i dag, og måtte altså ta flyet allerede i går. Derfor fant vi plutselig ut at Mille også kunne være med, for kvalitetstid med mommo er alltid godt for snuppa vår. Ut av huset dro de, samtidig som Dennis og Pelle også dro hver til sin avtale, så da var det bare Pippi, meg… og TV´n igjen.

Onepiecen ble tatt på i en fei samt raggsokkene, og fire episoder med Greys fikk rulle på skjermen uavbrutt. Bjørn Erik ringte etterhvert, og det var ganske så morsomt at han faktisk var blitt oppgradert til bryllupssuiten for natten. Så ene og aleine boltret han seg rundt på to luksuriøse plan. Jeg fikk nå være med en stakket stund, dog via Facetime, for det var jo tross alt latterlig morsomt når han for første gang får et slikt tilbud, er aleine. Jaja, i dag skal vi nå uansett ta det igjen. Vi skal på sommerevent med jobben til Bjørn Erik, årets sommerfest, så nå har han far funnet frem den tyve år gamle Hawaiiskjorta si, som visstnok alle gutta kommer i. Hva jeg selv skal ikle meg, aner jeg ikke, men må nok få ut finger´n snart. Så da er det bare å ønske dere alle en riktig god helg, jeg er nødt å løpe!

 

21 roser ❤


 

 

Instagram: nthorsen 
Facebook: Nina Sprell Levende
Snapchat: ninasprell

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg