Da var ferien i boks!

Endelig var hele ferien vår i boks. Flybillettene har vi sitti på en evighet nå, men hotelloppholdet har det vært verre med. Vi har ikke vært helt enige om hvordan vi skal legge opp ruta denne gangen, Bjørn Erik er nok litt mer eventyrlig av seg enn meg, men etter planene som er lagt opp nå tror jeg alle skal få mette si.

Turen i år går tilbake til deilige Bali, og etterhvert blir det også et besøk på den rolige øya Gili Trawangan. Først blir det surfing på Bjørn Erik en hel uke på Kuta Beach, før tempoet settes til null i fjorten dager på Gili. Jeg må innrømme at jeg gleder meg mest til sistnevnte, men tror det er lurt å la “barna”, altså Bjørn Erik og Mille, få utfolde seg med litt ekstremsport før det rolige strandlivet setter inn for fullt.

Det blir neppe noe ridning på oss denne gangen, jeg tror vi gjør lurt i å ta en pause, men det var allikevel koselig å se tilbake på alle minnene fra sist gang vi var der. Siden vi den gangen var med på alt mellom himmel og jord, håper jeg vi denne gangen kan ta livet mye mer med ro. Det er i alle fall planen min.
 

Det var utrolig kjekt å ri på Gili sist gang, men “spenningen” i å sette seg på urolige og sprelske hester står vi fint over denne gangen…

Det var rimelig kjekt å rally rundt på firhjuling ene og aleine i jungelen, men det var langt å kjøre for å finne akkurat denne plassen langt fra alle turistene, så denne idéen lar vi også ligge…

Aldri mer, hilsen verdens største pyse…

Jaaa, dette er livet…

Vi reiser ikke før 30 juli, så vi får satse på at godværet kommer her hjemme for lengre perioder også.

Skal dere noe kjekt i sommer da?

 

Klem Nina

 

 

 

 

Instagram: nthorsen 
Facebook: Nina Sprell Levende
Snapchat: ninasprell

4 kommentarer
    1. Thomas Frydenberg: Ja, jeg kjenner kropp og sjel lengter tilbake, men den blir ikke så ekstrem som sist. Husker jeg klagde etter ti dager, for da hadde vi kun vært i vannet to ganger 🙂

    2. Så flotte bilder. Håper at dere får en fin ferie. Vi skal feriere i Danmark 3 uker i år. En liten svipptur til Tyskland blir det også 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg