Bryllupet er i boks!

Wow, endelig kan jeg puste ut, Ingrid har reddet meg!

For om to måneder dere, går ferden til Barcelona og bryllup tre dager til ende, og jeg har ikke hatt snøring på hva jeg skal ha på meg. Jeg er for tiden en størresle mellom 42-46, og sliter skikkelig med å ikle meg fintøy jeg føler meg vel i. Så da var det bare å be om hjelp. Hos fagfolk, som syr etter mål, og som elsker farger like mye som meg.

Jeg trengte ikke å leite lenge etter den rette, for jeg har i åresvis visst om Ingrid og Chick Design. Hun syr de lekreste kreasjoner, helt etter min smak.  Stoffene er forskjellige, jeg elsker blant annet alt hun lager i frotté, det nostalgiske, men denne gangen har jeg valgt noe tyngre som henger godt uten å krype inn både her og der.

Tre nydelige fargeklatter ble det, en kjole for hver dag, totalt forskjellige, og jeg gleder meg så til å vise dem frem. Gjerne ikke akkurat nå, så svett, våt og klam, men en annen dag, hvor det ikke høljer ned. For det er ingenting som minner meg om sommer ute akkurat nå. Det er så vidt gradestokken kryper over 10-tallet, og tenk det dere, både Mille og jeg tyr fortsatt til ulltøy når vi drar i stallen. Ikke særlig givende, men hva kan en gjøre? Ikke annet enn å håpe på lysglimt innimellom slaga…
 

Det er ikke bare jeg som tyr til råd hos Ingrid. Favorittdama mi, Christine Koth er også en av dem som liker seg i denne garderoben her…

Jeg ønsker dere alle en riktig god helg og ikke minst en fantastisk St. Hans feiring! 

Kyss og klem Nina

 

Instagram: nthorsen 
Facebook: Nina Sprell Levende
Snapchat: ninasprell

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg