Hjelp, nå er jeg på feil plass!

Æsj, nå føler jeg meg helt lost…

For akkurat et år siden storkoste gjengen vår seg på Voss, og nå skulle vi egentlig ha vært der igjen. Vi har vært litt nølende, eller Bjørn Erik har så absolutt ikke jeg, og planen min har vel vært å forsøke å få overtalt han på en eller annen måte. Nå sitter derimot hunken min værfast offshore, samtidig som jeg ser Ekstremsportveko haster avgårde.

Dette er nok den desidert kuleste festivalen jeg har vært med på. Det skjer noe hele tiden, hele døgnet og jeg digger folka som tiltrekker seg denne formen for moro. På dagen drar vi rundt fra den ene konkurransen etter den andre, og holder pusten når alle disse galne folka setter i gang, og på kvelden er det musikk og fest, samt fremvisning av dagens begivenheter på storskjerm.

Nå ser det altså ut som om vi går glipp av all moroa, men jeg håper og tror i det lengste at det snart går i døra her samtidig som det ropes “sett i gang og pakk, no kjem vi Voss”…

* Fjorårets eventyr i bilder *

 

 Processed with VSCO with hb1 preset

Praying for a miracle…

Go´hælj, dere!

Klem Nina

 

 

Instagram: nthorsen 
Facebook: Nina Sprell Levende
Snapchat: ninasprell

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg