På bytur kun iført “håndkle”…

God laurdag, fininger!

Ja, i går letta altså tåka og Bjørn Erik kunne derfor endelig komme hjem. Han måtte derimot slå ihjel noen timer på jobb før vi kunne treffes, så da la vi liksågodt vekk alle planene om å reise til Voss og Ekstremsportveko. Det ble rett og slett for kort tid på oss denne gangen, og med tanke på at camping- og festivalpass koster omtrent akkurat det samme for hele uka som for helgen, stod vi over. Jeg er uansett overbevist om at vi kommer til å vende nesa vår dit ved en annen anledning

Jeg var vel egentlig bare glad for at “singel-livet” var over, at jeg slapp å gå rundt her hjemme flere dager helt aleine. Det var super digg med en gang, men så begynte jeg bare å kjede meg, ble både giddalaus og motløs. Vi kan nok konkludere det hele med at denne dama her fungerer dårlig uten noen å skravle høl i hue på. Jeg er nok alt for vant til å ha Mille her, og når både Pelle og Bjørn Erik også er bortreist, blir jeg rett slett ensom.

Det var uansett utrolig godt å få klemme hunken min igjen (jeg veit, det her er klissklass), og helt herlig å bare ha oss sjøl å tenke på. I nydelig sommervær dro vi strake vegen inn til byen og satte oss i Vågen for en bedre middag og nøyt hverandre. Vi var forresten nødt til å sitte ute å spise, vi kunne ikke gå inn på noe fancy sted, for jeg hadde ikledd meg den nyinnkjøpte onepieceén min. Den er altså så kul og ikke minst utrolig behagelig å gå i. Så inni hampen skreddersydd til meg som elsker slike lette og ledige plagg. Det at den er laget i deilig frotté, gjør den til den ultimate kosedressen jeg kommer til å bo i så ofte jeg kan fremover.

Jeg var altså på byen kun iført “håndkle” og ja jeg fikk et par morsomme kommentarer underveis…

 

Nå er han far i gang med litt hagearbeid, men etterhvert skal vi på en liten sykkeltur rundt øya her. Jeg skal låne Mille sitt nye vidunder, selv om jeg ikke har spurt om lov. Det er nok enklere be om tilgivelse enn tillatelse på akkurat det der…

Ønsker dere en riktig god dag!

Klem Nina

 

 

 

 

Instagram: nthorsen 
Facebook: Nina Sprell Levende
Snapchat: ninasprell

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg