Jentene på bytur – en drøy time, så gikk Mille lei…

Hei igjen, dere!

I går var vi jentene altså på bytur, noe jeg alltid ser frem til. Mille derimot, er dessverre ikke like begeistra. Jeg tok altså helt feil, når jeg ble berika med ei jente etter å ha fått to gutter. Jeg tenkte at hun gjerne ville like å dra på shopping og café mer en storebrødrene sine, men nei, slik ble det ikke. Når jeg derimot lokker med is, valgfri vel og merke, får jeg henne til nød med, og da dere, må jeg benytte meg av sjansen og få kjøpt det hun trenger der og da.

Hun lurte meg selvsagt trill rundt. Det eneste som stod på ønskelista hennes foruten isen så klart, var en Fjellreven sekk. Det har visst vært populært en god stund nå (har selv veske), og i følge Mille, er hun den eneste i klassen uten. Yeah right! Jeg kjøpte selvsagt ikke den strofa der, men hadde faktisk allerede tenkt tanken selv at hun gjerne hadde trengte en liten sekk, nå som vi snart drar på “backpakcing” igjen. Hun pakker selvsagt i en større Bergans sekk til turen, men det er greit å ha med en litt mindre også, når vi skal på alle disse utfluktene Bjørn Erik er i ferd med å planlegge.

Jaja, så ble det lilla sekk på jentungen, men så ville hun hjem. Ehhh, hva med den isen da, og prøving av bukse som var det viktigste på agendaen? Jeg måtte ta frem “oppgitt-stemmen”, for ikke pokker om vi skulle vende nesa vår hjemover etter kun 10 minutter. Bukse ble det, og is også så klart, og jammen fikk vi ikke med oss et stort hestebilde også. Mille var enig om at en bytur i ny og ne ikke var så galt allikevel, men vi trengte ikke å dra så alt for ofte…

 

Kameraet mitt er fortsatt på reparasjon, og for å slippe å drasse rundt på det tunge speilreflekskameraet, tar jeg bilder med mobilen. Ikke helt optimalt, men det får duge. 

Klem Nina

 

 

Instagram: nthorsen 
Facebook: Nina Sprell Levende
Snapchat: ninasprell

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg