Ja, jeg holder fortsatt på med “flink pike pakker”…

God morgen, kjære dere ❤

Wow, tenk nå er det kun en dag igjen til vi vender nesa vår mot Oslo. Dette blir en hektisk dag, så når Bjørn Erik føyk avgårde på jobben, stod jeg liksågodt opp jeg også. Jeg må være ute av huset allerede klokken halv ti, og da skal matpakker være lagd til Mille i stallen og snop til hesten for fire uker være ordna. I tillegg hadde jeg et par “flink pike pakker” igjen å pakke inn, så her var det bare å “gønne” på.

 

Ja, for jeg holder faktisk på med disse små overraskelsene ennå. Små ting, som Mille-mor kan åpne underveis på flyturen. Denne gangen skal vi først fly fra Gardemoen til Bangkok, en flyreise på hele 11 timer, og videre til Bali tar det 4,5 time. Det er ikke bare bare for en småbarnsfamilie, derfor har jeg altså ikke sluttet med å “premiere” underveis.

Vel, nå er ikke 11-åringen vår så liten ennå, og jeg må si hun alltid har vært tålmodig under de fleste flyreisene våre, men så lenge hun har så stor glede av disse små hemmelighetene, så fortsetter jeg. Hun klemmer og gjetter, er ivrig til tusen, men hun må nok dessverre vente. Vente til riktig anledning, i flyet, når det klør i kroppen som vil røre på seg, og spørsmålene: “Er vi snart fremme? Hvor mange timer er det igjen”, hagler hyppig inn. Da er det jammen meg godt å ha noen ekstra små ting på lur.

Denne gangen er det mest blader og snop i pakkene, men også et par solbriller og andre ferie-ting, som uansett kommer godt med. Jeg håper hun kommer til å like gave like denne gangen som før (les gjerne her). Uansett så ser jeg hun elsker spenningen rundt hele opplegget…

 

Nei, da må jeg løpe avgårde dere. Kroppen er ikke helt med på laget i dag, men regner med at en halvtime i dusjen vil gjøre godt for musklene.

Skrives snart igjen, klem Nina

 

 

Instagram: nthorsen 
Facebook: Nina Sprell Levende
Snapchat: ninasprell

3 kommentarer
    1. Ingvild: Tusen takk <3 Jeg hadde nok ikke trengt å gjøre det lenger, Mille er kjempeflink når vi reiser, men så lenge jeg ser stjerner i øynene hennes og pirrer nyskjerrigheten hennes, er det så gøy. Hun hadde jo uansett fått noen blader på flyplassen, men nå har jeg kunnet planlegge og gi henne det jeg vet hun liker best 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg