Hotellområdet er best nå som Mille ikke er helt i form…

God kveld fra Gili og Hotel Vila Ombak, dere!

I dag kom jeg helt ut av de gode rutinene mine med blogginga. Lille frøken Mille-mor sperret nemlig koden på safen i går, så jeg ikke fikk ut Macén min. Jeg pleier som regel å redigere bildene og laste de opp ved midnatt, så jeg kun har igjen å skrive litt på morrakvisten før vi går til frokost. I dag ble det altså bare tullball, så derfor ble ingenting gjort før vi dro på stranda.

Jeg ligger noen dager etter også med handlingene, men det får være innafor nå som ferien ble litt uten om det vanlige. Akkurat nå er klokka litt over åtte på kvelden, og Mille sover før vi skal ut å spise sein middag. Hun hadde nok helst sett at pappaen dro og hanket inn litt take away, men nå som vi kun har to kvelder igjen her nede før vi returnerer til Bali, har vi helst lyst å komme oss litt ut å nyte siste rest.

Gårsdagen var helt fantastisk, til tross for at Mille havnet hos legen igjen. Det ene tar dessverre det andre, så nå sliter hun med en forferdelig halsbetennelse. Atter en gang har vi byttet medisiner, og igjen håper vi på en bedring, men jeg er redd hun må hjem til Norge først før vi får tatt knekken på alle basiluskene. Jeg savner sårt det sprudlende glade reisefølget mitt, for hun er langt i fra seg selv, stakkars. Derfor trives hun best her på hotellområdet, nærme legen og rommet sitt. Hun orker ikke å gå for langt, og heller ikke å bruke sykkelen vi har leid, så nå er jeg virkelig glad for at vi bor så bra som vi gjør. Det mangler ingen verdens ting her, servicen er upåklagelig. De ansette her aner ikke hva godt de kan gjøre for oss. Vi har til og med fått dyttet under døra her, invitasjoner til det ene og det andre. Blant annet gratis middag, og det sier man jo ikke nei takk til. 

Da fikk jeg plutselig brukt for finskjorta mi allikevel. Ser nemlig at jeg igjen har bomma fullstendig på pakkinga når det kommer til slikt tøy. Selv om jeg halvverte den type klær med tanke på at jeg ikke brukte dem i fjor heller, ligger det meste ganske så urørt. På en øy som det her, trenger man ikke å pynte seg så mye, men så klart er det litt stas å se litt alright ut når man blir invitert til bords med hvite duker…
 

Det ser nesten ut som om Hotel Vila Ombak disker opp med buffet hver kveld, men jeg foretrekker helst meny…og det fikk jeg så klart.

Det er så koselig å sitte sånn som det her på stranda å spise, for man har jo allverdens ting å følge med på. Jeg måtte selvsagt ned å småprate litt med de fyrene her som kveldsfiska litt. Kun med å kaste garn fra bitteliten båt…

Nå lager han far ablegøyer her for å få frøkna i gassen. Så blir det å lokke i henne litt mat, altså fem pommes frites eller en vårrull, så hun får tatt de siste medisinene sine for i dag.

Ønsker dere alle en fortsatt finfin dag! Ser mange har kommet hjem fra ferie nå, og det er altså så stas å se alle ungene som har begynt i barnehage, SFO og faktisk på skolen allerede. Vi er ikke på plass hjemme i Stavanger igjen før seint på mandag, men om snuppeline blir klar for skolen allerede på tirsdag, er jeg veldig usikker på.

Kyss og klem Nina

 

 

Instagram: nthorsen 
Facebook: Nina Sprell Levende
Snapchat: ninasprell

 

#reise #ferie #sommer #bali #mammablogg

1 kommentar
    1. God bedring te sjønne Mille håpe de siste dagene blir mye bedre for Mille
      Stoore knib fra meg❤️❤️❤️

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg