Borte bra, men hjemme best? Trukke det du…

Heihei igjen ❤

PANG, så hver det hverdag! De fleste jeg kjenner mener ordtaket “borte bra, men hjemme best” stemmer bra, men jeg veit nå ikke helt jeg. Jeg kan nok med hånden på hjertet si at jeg hadde takket “ja” asap, hvis noen hadde tilbudt meg å reise på samme eventyr igjen. Jeg elsker å være på tur, elsker å legge fra meg hverdagen på hylla for en stakket stund, og gleder meg så absolutt ikke til å bli styrt av vekkerklokka igjen.

I går seiret fornuftigheten, så allerede før klokka rakk å bli 22, var denne dama for lengst i drømmeland. Bjørn Erik forsøkte å lokke meg med et par episoder av Games of Thrones, men jeg maktet det ikke. Jeg lengtet så etter senga mi, og sov søtt i helle 8,5 timer uten å lee en finger. I dag truer derimot BE meg med å se serien aleine hvis jeg ikke stiller opp, men jeg veit ikke helt om jeg klarer å holde ut i kved heller. For om litt skal vi ut i stallen og endelig treffe Sol igjen, og da regner jeg med at det blir svarte natta før vi vender nesa vår hjemover igjen.

Det beste med å komme hjem igjen, var forresten gjensynet med Pippi. Jeg har savnet henne noe enormt, og selv om hun har hatt det som plommen i egget hjemme hos mamma, blitt bortskjemt til tusen, tror jeg hun har lengta litt etter meg også. Hun viker i alle fall ikke en millimeter fra min side. Dilter etter overalt, og er livredd for at jeg skal reise bort igjen. Legger seg på ryggsekkene, som enda ikke er åpna. 

Pippi-luska trenger ikke å uroe seg, for vi skal ikke reise bort på en liten stund. Vel, når jeg tenker over det, så går faktisk turen snart til Barcelona og Sigtes. Bjørn Erik og jeg skal i bryllup, og det skal altså bli så kjekt å dra på kjærestetur igjen.
 

Han far synes magen har vokst “litt” i det siste, så han startet friskt i dag med å sykle til jobben. Han har altså så forferdelig vondt (djiiisus) et visst sted akkurat nå, det er reine sytekoret her hjemme, men jeg får vel bare holde ut, tenker jeg. Får være hans beste heiagjeng å tåle litt misnøye sånn i starten.

Mille spratt opp av senga i dag, blid som ei lerke, og superklar for første da i 7. klasse. Tenk det da dere, 7. klasse dere ❤

Da er det stallen folksens. Fine nabojenta vår Kaja skal også være med, og jeg gleder meg til å nyte resten av denne deilige sommerkvelden i sammen med disse herlige jentene og hesten vår Sol.

Fortsatt fin kveld, dere!

Klem Nina

 

 

Instagram: nthorsen 
Facebook: Nina Sprell Levende
Snapchat: ninasprell

#sommer #hverdag #mammablogg

2 kommentarer
    1. Har Bjørn Erik glemt sykkelhjelmen? Hodeskallen til voksne knuses like lett som barna sitt. Vær et godt forbilde, bruk hjelm!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg