Jeg tror på…

God kveld, fininger!

I dag har jeg forhåndsstemt siden jeg er bortreist neste helg, og jeg oppfordrer alle dere fantastiske lesere og gjøre det samme, eller i alle fall stille opp den 11. september. Det er jo gjerne en privatsak hvilken vei jeg heller, men jeg mener jeg har nevnt det tidligere. Dere kan jo gjette…

Jeg tror på:

  • Solidaritet
     
  • Rettferdighet
     
  • Mindre gap mellom fattig og rik, små forsjkeller
     
  • Et trygt arbeidsliv, en sterkere Arbeidsmiljølov og sentrale tariffavtaler
     
  • Sykelønn med dagens nivå/rettigheter, ikke reduseres.
     
  • En sterk offentlig sektor
     
  • At vi ikke selger Norges ressursers ut av landet
     
  • At vi behandlet  alle mennesker med respekt
     
  • Feminismen
     
  • At vi ikke skal utfordre vanlige menneskerettigheter

 


 

God valg dere!

Klem Nina

 

 

Instagram: nthorsen 
Facebook: Nina Sprell Levende
Snapchat: ninasprell

#valg2017

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg