Knallstart på helgen!

Happy Friday, folkens!

I dag har jeg fått ladet batteriene med venninnene mine. De har gitt meg påfyll av gode vibber, en god start på en nokså travel helg. Det snodige på morrakvisten var at nestleder i Arbeiderpartiet, Hadia Tajik, kom inn på kulturhuset samtidig med oss jentene, og jeg smilte til henne som om vi var venner. Jeg var nok litt groggi, for når vi satte oss ned for å spise, begynte vi å diskutere hvem hun med alle livvaktene var, og da kobla jeg plutselig hvem jeg hadde hilst på. Hun er jo tross alt overalt i media nå, så det var nok derfor jeg “kjente” henne. Vi lo godt når hun satte seg rygg i rygg med oss. Det var derfor helt uungåelig å ikke håndhilse etterpå, le litt i sammen og selvfølgelig ta et bilde. 

Aiden på 10 uker var selvsagt midtpunktet denne dagen også. Monica sin go´klump er til å spise opp, neida stakkars, jeg er ikke så sulten. Han er faktisk noe av det snilleste jeg har vært borti, og jeg klarte selvsagt ikke denne gangen heller å vente på at han skulle våkne opp av seg selv. Joda, han fikk selvsagt sove videre, men da på fanget.

Etter fire timers lunsj gikk vi ut i finværet og oppsøkte det rullende valglokalet som er plassert midt på torget. Jeg synes det er så kult at vi formelig blir tvunget til å stemme, for ingen unnskylding er god nok når man får det servert slik på gullfat. Mens jentene forhåndsstemte, trillet jeg Aiden, og jeg synes det er så moro å erte mamma Monica med at hun skal vike litt unna så det ser ut som om det er min baby jeg er ute og triller. Jeg synes altså det er så herlig med disse små, og ekstra stas å få en i gjengen vår igjen ❤

 

Da har han far kommet, og faktisk Dennis med to kompiser også. Smågutta har inntatt sofaen for å kose seg litt for de inntar byen, mens jeg skal ut å lufte meg med den største gutten. Bjørn Erik og jeg skal ut å prøvekjøre ny bil/motorsykkel/firhjuling, og jeg er så spent på om vi etterhvert ender opp med det lille “kuppelen”.

Ha en fantastisk helg dere! Skrives igjen i morgen!

Klem Nina

 

Instagram: nthorsen 
Facebook: Nina Sprell Levende
Snapchat: ninasprell

 

#mammablogg #hverdag #valg2017

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg