Ikke glem kortet…

God onsdag, kjære dere ❤

Jeg elsker kort. Har en hel egen skuff med et stort utvalg, i tilfelle jeg plutselig skulle trenge et. Det være seg vi skal i bursdag, eller på besøk til noen, for alle synes vel det er kjekt å få noen gode ord, personlig skrevet akkurat til deg, ikke sant? Vi er en liten venninnegjeng som faktisk også har begynt å sende hverandre feriehilsninger igjen, men da er poenget å finne det kleineste kortet, så man blir litt flau og får seg en god latter når man mottar det. Julekort blir selvsagt også prioritert, og jeg håper fler og fler tar opp disse gode gamle tradisjonene.

For meg så betyr disse kortene ekstremt mye. For det er faktisk det eneste jeg har igjen, foruten om minnene så klart, etter de som har falt bort i familien min. Jeg elsker å kikke på jule- og bursdagshilsningene mine, mange av de er over førti år gamle nå. Mormor sin nydelige sirlige skrift med alle sine krusseduller, tar meg tilbake til en svunnen tid. Det er godt å mimre og vite at akkurat det kortet der, holdt hun i og da tenkte hun på meg.

Alle ungene har hver sin eske hvor jeg oppbevarer alle kortene de har fått gjennom årene. De bryr seg lite om det i dag, men kanskje de synes det er kjekt når de blir eldre. Alle julekortene tar vi også vare på, og det begynner å bli en del, men jeg klarer altså ikke å kvitte meg med dem. 

Kortet nedenunder ble med meg hjem fra Spitalfields market i London i sommer, og ble gitt til Marthe og Mathias i bryllupet for et par uker siden. Så bittelite, detaljert og yndig. It´s all about love ❤

 

Vi jentene er for tiden helt aleine her hjemme for Bjørn Erik har atter en gang puttet eg bak skolebenken. Han bor for tiden på Siggerud, hvor han tar LO-skolen, og jeg synes søren meg han er litt av en tøffing. Han synes derimot det er kjempegøy og utrolig interessant, så dagene flyr visst unna. Flinkisen min ❤

Håper dagen er god mot dere, klem Nina

 

Instagram: nthorsen 
Facebook: Nina Sprell Levende
Snapchat: ninasprell

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg