For et bryllup, for en feiring ❤

Nå skal det bli godt med helg og høstferie, dere!

Jeg er godt i gang med forberedelsene til helgens sprangstevne på Randaberg. Akkurat nå shiner jeg opp den noe nervøse rytteren sitt utstyr, og seinere i dag skal hestens stæsj tas med hjem for en skikkelig gjennomgang. Mille-mor er fortsatt pjusk, så jeg kommer nok til å dra aleine i stallen. Snuppeline får heller spare kreftene sine til alle strabasene i morgen.

For en måned siden på denne tiden, pakket vi koffertene og gjorde oss klare til årets vakreste eventyr. Jeg hadde en ørliten anelse om at bryllupet til vår kjære Marthe og Mathias ville bli en opplevelse for livet, men at det skulle romme så mye, at vi skulle få oppleve noe så stort, hadde jeg ingen anelse om. At brudeparet i tillegg kom seg gjennom det hele på en så rolig måte, de var altså så til de grader kjærlig til stedet, uten å stresse, er meg et stort mysterium. For det å lose 117 tilreisende gjester gjennom noe så spektakulært, innvie de og varte de opp i flere dager til ende, er søren meg ikke bare bare.

Det hele så så lekende lett ut, de tok så godt vare på hverandre, så det eneste vi andre trengte å tenke på, var å nyte “størst av alt er kjærligheten” ❤
 

Tenk at Marthe-mor, min egne vakre lille brudepike for 21 år siden, selv er gift nå. Det er litt rart at våre søte små har blitt så voksne. De har blitt så utrolig fine mennesker, de klarer seg så bra, der de lyser opp hverdagen vår ❤

Kjærleik på dere, klem Nina

 

Instagram: nthorsen 
Facebook: Nina Sprell Levende
Snapchat: ninasprell

 

#familie #reise #barcelona 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg