Høstferien har startet…

Heihei.

Da var høstferien i gang her også. Vel, nå er det kun Mille igjen her hjemme, som har nedtelling og gleder seg til disse dagene, men Bjørn Erik og jeg nyter nå litt godt av det vi også.

For tidligere i dag, dro Mille avgårde med fly aleine til mormoren sin i Oslo. I en hel uke, har vi både barne- og hestefri. Det skal bli utrolig deilig, etter denne lange sykdomsperioden å kun ha øye for hverandre. Vel, det blir ikke bare slabbedaskliv på oss, for Bjørn Erik må selvsagt jobbe, men til helgen skal vi avgårde på en liten klissklass kjærestetur.

Det var litt tøft å ta farvel med snuppa på flyplassen, for hun tok dessverre til tårene og synes det var litt leit. Det skjønte flyvertinnen, så Mille fikk lov å være sistemann ombord. Oppi det hele dukket den gamle læreren henne også opp, med en liten baby på armen og et stort smil, og da var det ikke så galt allikevel. Hun kom seg avgårde uten flere tårer, og når hun etter en liten time ringte meg fra Oslo, var blid-jenta mi tilbake. Nå skal hun kose seg glugg i hjel med mommo, og det gleder meg ❤

 

Det er helt merkelig å ha så tomt hus. Tenk det dere, nå er det bare Bjørn Erik og meg her. Ingen fugleunger skriker etter mat eller hjelp, vi kan gjøre akkurat hva vi vil. Jeg skal opp å skifte nå, og om ikke lenge dra ut til Lash´n Brows by Amalie og få nye vipper. Jeg har altså blitt så avhengig av denne luksusen, siden jeg i utgangspunktet ikke har vipper i det hele tatt. Ja, jeg veit jeg er bortskjemt til tusen.

Ønsker dere alle en riktig god middag og kveld!

Love you all, Nina

 

 

Instagram: nthorsen 
Facebook: Nina Sprell Levende
Snapchat: ninasprell

#mammablogg #høst #barn

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg