Jeg satser på at denne helgen blir spektakulær!

God morgen!

Morgen? Ja, for meg ble det veeeldig seint i dag. Det var nok ikke til å unngå, når dagen i går ble som den ble. Det var en knallkjekk dag, ikke misforstå, ville ikke vært den foruten, men når jeg velger å gå på sein kino, bli sittende i en og samme stilling over lengre tid, straffer det seg dagen etter. Det gjør derimot ingenting, for jeg er helt ene og aleine hjemme, og kan gjøre akkurat som jeg vil. Jeg valgte derfor å ligge lenge til ladning, for å være klart til helgen.

Bjørn Erik, jeg og en rekke andre venninner skal nemlig bortover til Kristiansand og feire 40 års dagen til en venninne. Hun har lagt opp til en spektakulær fest, og det skal altså bli så gøy. Jeg feiger ut og skipper min egen 50 års feiring, men når andre bjudar på, da er jeg selvsagt klar. I anledningen har jeg kjøpt meg ny kjole, en herlig flagrende svart sak som er lett og ledig, og i tillegg har jeg fjonga opp vippene mine. Det er vel og bra at det er “inn” for tiden å være naturlig “all the way”, men denne lille luksusen i tillegg til crazy hair, klarer jeg ikke å legge vekk.

Jeg har i snart fire år nå gått jevnlig å fått vipper, og det er helt utrolig hva Amalie klarer å få til. For jeg har som dere ser omtrent ikke egne naturlige vipper, har faktisk aldri hatt det. Så selv om kroppen innimellom streiker og gjør seg vrang, kan jeg love dere at den dama her kommer til å stråle på lørdag. Ingenting skal stoppe meg i feiringen av go´jenta vår ❤

 

Lash´n Brows by Amalie

Det er nå litt rart å stelle og styre med blomster, stearinlys og greier, når det kun er for meg selv, men det er nå søren meg litt koselig også. Jeg får ikke kroppen i gang hvis ikke finner på noe, så dette er helt innafor synes jeg. For dere som lurer, den überdeilige rosa strikkekjolen er nylig kjøpt inn fra Monki, og dere må nok tåle å se den på flere innlegg fremover. Makan til finere fargeklatt skal man leite lenge etter. Stor og god, og jeg får plass til heeele meg inni, fnis…

Ønsker dere alle en fabelaktig helg, vi skrives igjen fra Kristiansand!

Klem Nina

 

Instagram: nthorsen 
Facebook: Nina Sprell Levende
Snapchat: ninasprell

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg