Kristiansand, here we come!

God morgen, godtfolk ❤

Da var Børn Erik og jeg på vei til Kristiansand og staselig 40 års feiring. Jeg våknet allerede kl. 06, antagelig fordi Bjørn Erik dytta borti meg fordi jeg snorker, og når jeg da veit jeg skal ut på noe kjekt, klarer jeg ikke å sovne igjen. Så da stod jeg opp og dusja, krølla håret, sminka meg og pakka. Bjørn Erik hadde til da enda ikke våkna, så da satte jeg likså godt i å støvsuge hele huset. Da ble det liv i hunken kan dere tro, så en liten time etterpå var vi klare for å sette vi kursen sør over.

Planen for i dag, er å møte bestis Tonje og Rikke når vi kommer frem. Er været bra, kan vi rusle litt rundt i gatene å se på livet, og etterhvert blir det vel å finne et koselig sted å parkere kroppen for litt deilig mat og drikke. Vi jentene slipper aldri opp for emner å prate om, så jeg regner med at Bjørn Erik kommer til å bli ganske så svett i øra etterhvert. Så blir det å dusje igjen å få på seg finstasen før festen startet kl. 19. Guriland som jeg gleder meg! Jeg regner med at det blir plenty dansing til 80-talls slagere, og mye godt i glasset til langt utover natta. I´m sooo ready!

 

Jøss, da har vi lagt bak oss Moi allerede. Det er så godt å vite at vi kun skal til Kristiansand og ikke Oslo som vi vanligvis pleier. Tenk, vi er snart fremme allerede.

Ønsker dere alle en fantastisk lørdag! Vit at jeg setter stor pris på dere, klem Nina

 

Instagram: nthorsen 
Facebook: Nina Sprell Levende
Snapchat: ninasprell

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg