Det smalt så det sang, så tårer og vipper spratt!

For en søndag!

Dagen startet bra, etter en lang natts søvn, men ble snudd rundt på hodet på få sekudner. I bare nettoen rett før jeg skulle i dusjen og ordne meg før et bursdagsselskap, smalt det så det sang, og jeg så stjerner herfra til evigheten. Jeg skulle bare bøye med ned etter en genser ved siden av senga til Mille, og dunka altså øyet rett i kommodehjørnet med pleksiglass. OMG, som jeg hylgrein! Tårene spratt og det gjorde jammen meg vippe extensionene også.

For en lykke at Mille var hos Hege, for akkurat der og da, hørtes det nok ut som om jeg skulle dø hvert øyeblikk. Bjørn Erik kom løpende fra badet, men gjorde helomvending i en fei, da han skjønte at her trengtes det ispose asap. Isposen kom, og jeg ble lagt til sengs, og etterhvert fikk jeg også roen tilbake. Djiiisus, for et drama, men det hjalp nok ikke at jeg akkurat hadde sett Astrid S sitt bilde hun nylig la ut på Instagram, se gjerne her. Hun måtte avlyse kveldens konsert da hun ufrivillig hadde et stygt møte med et surfebrett. Kulen hennes hadde brent seg fast på netthinna mi, og jeg var altså så livredd for å oppleve akkurat det samme.

Så ille ble det gudskjelov ikke. Takket være snarrådig mann, ble ikke kulen så aller verst. Jeg slapp unna med et lite kutt og en blåveis, og godt er det.

 

Nå har jeg satt en blomst på hjørnet av kommoden, sånn for sikkerhetens skyld, men jeg tviler på at jeg kommer til å stupe mellom her igjen med det første.

Fikk ordna det lille nyinnkjøpte juletreet til Mille nå, så hun henger seg opp i det i steden for hvordan mora ser ut.

Det ble dessverre ingen bursdagsfeiring på meg, men Bjørn Erik og Mille tar seg en rask tur innom venninnen min med gaven etter at kinoen de er på er ferdig. Mille skulle egentlig på kino med støttekontakten sin, men siden hun fortsatt er syk, tok pappaen henne med i steden.

Jeg føler meg mye bedre nå etter en lang hvil, og håper virkelig ikke blåveisen utvikler seg til å bli større over natta. For om få dager går turen til Oslo til en annen bursdagsfeiring, og da håper jeg alle synlige tegn er borte.

Hvordan har deres helg vært da, fininger? Har den vært med eller uten dramatikk?

Klem, blåveispiken Nina

 

Instagram: nthorsen 
Facebook: Nina Sprell Levende
Snapchat: ninasprell

 

#mammablogg #hverdag

3 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg