Drømmedag!

God kveld.

Akkurat nå er Mille-mor i ekstase og storkoser seg maksimalt. Hun som elsker å gå på forestillinger, er med klassen sin på Rogaland teater og ser publikumssuksessen “Det tusende hjertet”. Det er selvsagt kjempestas å få oppleve det her med hele klassen og i tillegg så hadde jeg en liten overraskelse på lur når hun ankom teateret. Jeg kjenner nemlig bittelitt til skuespilleren Oddrun Valestrand som spiller Irina Svetlana, og jeg hadde derfor avtalt med henne på forhånd at hun skulle stå å ta i mot Mille når hun kom gående med klassen sin.

Jeg tror ikke Mille har Møtt Oddrun før, men hun vet veldig godt hvem hun er i virkeligheten. Hun er nemlig mammaen til Ida og Leonard, tanteungene til bestisen min Tonje. Begge barna er superdyktige skuespiller som f.eks. i “Operasjon Arktis“, og det siste året har Mille sitti klistra til TV-skjermen hver gang NrK super har sendt en ny episode av “Zombie-Lars” som altså spilles av Leonard. 

Jeg er så takknemlig over at Oddrun tok seg tid til å ta i mot Mille så varmt som hun gjorde i dag, og sannelig ble hun også invitert backstage etter forestillingen. Bjørn Erik er på vei inn til dem nå, og kjenner jeg jentungen min rett har hun mye på hjertet når hun kommer hjem ❤

 

Innimellom slaga her har jeg sannelig klart å mekke sammen to liter med hjemmelaga grønnsakssuppe. Som sagt dro Bjørn Erik og Pelle nå, så for aller første gang i dag skal dumpe ned i sofaen for en stakket stund. Det er mye som skal ordnes før bursdagen til Mille på fredag, og jeg liker som vanlig å være tidlig ute med alt tungarbeidet.

Har dere hatt en grei dag da? Det håper jeg virkelig ❤

 

Instagram: nthorsen 
Facebook: Nina Sprell Levende
Snapchat: ninasprell

 

#mammablogg #hverdag #teater

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg